Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad göra om man blir blåst vid beg. köp?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juni, 2003 vid 18:46

    Om det finns kan du väl lägga upp en länk till hans säljesannons.
    Känner igen det här efternamnet. Har för mig att han var intresserad att köpa något av mig för ett tag sen. Jäkla tur att det såldes till nå´n annan. Hade väl aldrig fått pengar annars.
    Häng han högt OM detta stämmer, men det ser det ju ut att göra.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 juni, 2003 vid 00:07

    fy fan vad jag blir arg,,,lider med dig att han gjorde så mot dig,,hoppas att allt går bra,,hälsningar patrick

  • calle_b

    Medlem
    22 juni, 2003 vid 12:52

    Denna xxx verka juh ha en skruv lös.

    Att gå emot allt vad surfkulturen i sverige är och blåsa någon på detta sätt är juh jävligt korkat.

    Helt rätt att du hängde ut honom.
    Vilken jävla nolla.

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    22 juni, 2003 vid 13:26

    Inlägg raderat av JOHN_J_RAMBO

  • anders_hoffman

    Medlem
    22 juni, 2003 vid 15:18

    Fyfan va rätt Rambo!!! Riktigt KUL!!!cool.gif laugh.gif cool.gif laugh.gif cool.gif laugh.gif cool.gif

    Nu telefontrackar vi grabben!!!

    /Anders

  • nordgren

    Medlem
    22 juni, 2003 vid 15:50

    Hehe kan någon bekräfta så ringer vin skift dygnet runt grabbar! wink.gif grin.gif cool.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juni, 2003 vid 06:24

    Den här killen verkar inte vara riktigt schysst. Men var inte likadana tillbaka. Jag gillar inte riktigt mobbstämmningen. Gör detta på rätt sätt nu så att ni inte gör bort er lilka mycket som fåntratten gjorde. wink.gif
    odog

  • varfor

    Medlem
    23 juni, 2003 vid 07:42

    Det skulle vara kul att se slutet på denna dystra affär. Vi vill ju alla känna oss säkra när vi köper och säljer. Jag instämmer med övrigas erfarenheter om att surfare på konfen (och för övrigt) är sympatiska och ärliga. Har gjort en hel del affärer och alltid satt in/erhållit pengar på konto samtidigt som jag fått/skickat grejerna med posten eller på annat sätt. Det har gått mycket bra. (hmm.. Hoppas de som köpt grejer av mig håller med nu.)

  • zehlertz

    Medlem
    23 juni, 2003 vid 08:03

    Okej att grabben behöver en lynchning men det känns som att han redan fått duktigt med skit, Du får säkert krängt av din bag nu, o kanske “bara” går back litegrann.

    Inte för att försvara svinet som blåst dig men för att inte han ska kunna vinna ngt på det här så gör det smidigt…det verkar ju som att du har hans nummer nu?

    mörka gränder finns ju lite här o var….
    hämd löser sig sällan o som du säkert förstår så har du ju oss alla andra bakom dig…

    han var ju intresserad av att köpa nåt av dig…blås fanskapet du med.!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juni, 2003 vid 18:53

    Polisanmäl honom eller jämna till honom med surffenan. Sånna där miffon sabbar förtroenden för oss! 🙁

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juni, 2003 vid 19:57

    Att hänga ut någon på nätet är olagligt.
    Sedan att någon stjärna hittat en person i Växjö och skrivit
    hans telenr.
    Ta tex om du är ovän med någon sen hittar du på en historia
    för att djävlas.
    Här har vi bara en persons åsikt.
    Visst bluffmakare är för djävliga.
    Men sansa er och tänk om detta bara är en bluff.
    Var med om ett annat påhopp här på en person för två år sen
    som inte stämde ett dugg. Då jag bevittnade denna händelse.
    Det inlägget fick jag väck.
    Om någon känner sig lurad så finns det att polisanmäla det.
    Så detta personangrepp på en för mig okändperson kommer
    jaga att anmäla till datakommisionen.
    För nästa gång är det du som blir uthängd.

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    23 juni, 2003 vid 20:14

    Känner mig aningen träffad av det du skrev(stjärna)
    Aja..Det är sant det som du säger, man är inte speciellt insatt i det hela, men man tar ju förgivet att det är sant det han som blivit lurad påstår..
    Menmen..
    Tar tillbaka mitt inlägg angående numret o det, men nu när jag endå lagt ut det har vi ju adressen, vi kan ta på oss var sin Neopren huva samt Våtdräkt o utrusta oss med varsin mast del o göra ett besök..xxx tros blivit överfallen av de såkallade Neopren Ninjas, vad som ligger bakom det hela är fortfarande oklart men det rör sig troligen om en ouppklarad affär tongue.gif fy satan va roligt grin.gif

  • blueride

    Medlem
    23 juni, 2003 vid 22:32

    …och du verkar vara så sjukt dum i hela huvet killen.

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    24 juni, 2003 vid 04:29

    Men det var väldans va grinig man kan bli, kanske e du som får besök tongue.gif
    Tror du har fått för lite surf det är därför du går runt o tjurar, flytta till västkusten där har det blåst mycket bra de senaste, skall även blåsa rätt bra idag om jag inte sätt fel smile.gif
    NÄ! såhär på morgon kvisten gnuggar jag mig lite i ögonen o
    lottsas som du inte finns.

  • jat

    Medlem
    24 juni, 2003 vid 04:47

    Det är dumt att sprida rykten, så bättre är om du polisanmäler som en annan talare säger. Att hota honom på ngt sätt gör saken bara värre. Spara alla skriftliga handlingar om hur köpet ingicks och polisanmäl.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad göra om man blir blåst vid beg. köp?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.