Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vad har hänt på steffo???
-
Vad har hänt på steffo???
Publicerad av pjoter på 14 november, 2005 vid 01:18märkligt.. här e man utan internet å steffohängandet i några månader å på den tiden har hela steffovärlden förändrats.
en ny hatperson har fötts i form av en liten kille som e en jäkel på automatmopeder, Patrikol är tillbaks å herr bjumburger visar stolt upp en bild på en bowkite.Vad har den lilla killen gjort som får honom att reta upp mer folk än både mille å mr diggler?
Vart tog Patriks ”jag ger fan i steffo för gott”-anda vägen?å framförallt, hur kunde vår superbarbapappa ändra sig så angående bowkites???? vad jag minns så var dom helt värdelösa i somras å saknade totalt framtid. du vet väl om att dom nästan ser ut som fjoils?
pjoter svarade 19 år, 5 månader sedan 15 Medlemmar · 39 Svar -
39 Svar
-
Svar till:
en ny hatperson har fötts i form av en liten kille som e en jäkel på automatmopeder
[/ QUOTE ]
hatperson är lite av att tai, vad jag vet är det bara clemens och chrille som tycker det vad jag vet och ser….
varför ??
jag skcika en bild till Clemens på msn och precis när han hade accepterat den så sa jag att det va virus,,
bara för att han trodde att jag inte kunde lura han, att han va det ” lille smarta pöjken ”
+
att jag lura han att NETTO i Bjärred hade gratis godis mellan kl 12.00 – 12.30… fan tror han åkte och kolla det
så han blev så jävla lackChrille blev avis på min design tråd och va tvungen att bevisa att han va den store graffiti kungen,,
och bara för att jag inte sa det så blev han så sur att han va tvungen att jävlas lite ..om jag inte hat fel så är det så det är
-
Svar till:
Svar till:
en ny hatperson har fötts i form av en liten kille som e en jäkel på automatmopeder
[/ QUOTE ]
hatperson är lite av att tai, vad jag vet är det bara clemens och chrille som tycker det vad jag vet och ser….
varför ??
jag skcika en bild till Clemens på msn och precis när han hade accepterat den så sa jag att det va virus,,
bara för att han trodde att jag inte kunde lura han, att han va det ” lille smarta pöjken ”
+
att jag lura han att NETTO i Bjärred hade gratis godis mellan kl 12.00 – 12.30… fan tror han åkte och kolla det
så han blev så jävla lackChrille blev avis på min design tråd och va tvungen att bevisa att han va den store graffiti kungen,,
och bara för att jag inte sa det så blev han så sur att han va tvungen att jävlas lite ..om jag inte hat fel så är det så det är
[/ QUOTE ]
Jag hatar dig också.. Kan du inte analysera varför?
-
Svar till:
Jag hatar dig också.. Kan du inte analysera varför?
[/ QUOTE ]
kan du säga varför?
så jag vet ja vad jag har gjort dig??? -
Svar till:
+
så han blev så jävla lack[/ QUOTE ]
Snacka om klockrent…
-
Svar till:
Chrille blev avis på min design tråd och va tvungen att bevisa att han va den store graffiti kungen,,
[/ QUOTE ]
mahaaaaaahahahhhaaaah !
hehe. oj…….. sorry jonaish -
Svar till:
skickade du virus till honom?
[/ QUOTE ]
NEJ… jag skicka en bild på en surfare lr något det va inget virus, för om man ser när den va klar brukar det stå att bilden lr va det är för något är VIRUS FRI och det kom fram när den va klar med clemens kan ju inte se så bra
iaf kommer det upp på min dator
-
Svar till:
Ingen gillar dig Jonaish inse det!
[/ QUOTE ]
jag vet FREDDE flinta, Malmö FF suger häst kuk precis som du gör
det ska va Djurgården IF
-
HAHA, ja om hälften vad jonaish sade va sant så hade väl allt varit frid och fröjd, nu är det tyvär inte så….
FY FAN vad mycket skit han snacakr -
Svar till:
HAHA, ja om hälften vad jonaish sade va sant så hade väl allt varit frid och fröjd, nu är det tyvär inte så….
FY FAN vad mycket skit han snacakr[/ QUOTE ]
jasså men varför blev du så jävla rädd att det va virus när jag sa att ja skoja ??
du vill bara inte erkänna det, att du blev lurad som FAN!!
-
Okej, tänkte bara skriva hur det var.
Jonaish skickade mig en bild som jag accepterade, sekunden efter så sa han att det var ett virus. Då lackade jag.
Efter det så sa han att jag var lättlurad. Han menade att jag var så lättlurad att om han sade att det var gratis godis på netto så skulle jag åkt dit… Jag förstår inte var han har fått ifrån att jag åkt till netto för att kolla för det var ganska uppenbart att det var ett dåligt skämt.Då tänkte jag, okej denna killen är retarded, bäst att ta bort han från msn. Sen har han bara varit så jävla mycket pain…
SNÄLLA JONAS, lämmna mig ifred nu och sprid inte mer osanningar
Diskussionen ‘Vad har hänt på steffo???’ är stängd för nya svar.