Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vad tror ni om det här??
-
Vad tror ni om det här??
Publicerad av Knatte på 13 augusti, 2005 vid 18:02Kan det bli något kul med en sådan här bräda
Går allt enligt plan och inget oförutsätt inträffar, så har jag denna brädan hos mig nästa helganonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Knatte
Gäst13 augusti, 2005 vid 18:02En Starboard Sonic W55
-
det ser ut att bli roligt på ett så snyggt spett
vad är det för mått på en w55. -
Knatte
Gäst13 augusti, 2005 vid 19:04Måtten är ungefär 270 x 55 cm och volymen är ca 90 liter liter.
Lite beroende på vilken årsmodell det är: år 2000,2001 eller 2002 -
Om det blir kul…..skiter björnen i skogen? Är påven katolik?Du kommer att uppleva den roligaste hösten i ditt liv med en 90 litersslalom och om jag inte minns helt fel en RRD271
-
Knatte
Gäst13 augusti, 2005 vid 20:01Det hoppas jag verkligen
För denna våren och sommaren, har ju inte bjudit på så mycket positivMen det skall bli kul att se, vilken som är snabbast Sonicen W55 eller RRD 271:an
Kul att se vad 4-5 år slalombrädes utveckling har gjort. RRD 271 har väl antagligen högst speedpotenstional i rätt forhållande, men Sonicen borde nog vara snabbast i ett vidare spectrum… -
Jag tycker att du ska byta knoppar på skåp och lådor samt att golvsoceln under skåpen inte riktigt matchar golvet och skåpen, tror att vita skulle lätta upp lite och vara snyggare. Annars ser det ut att vara ett bra kök, att det ligger något skräp på golvet är ju lätt att fixa!!! 🙂
Johan
-
Svar till:
Jag tycker att du ska byta knoppar på skåp och lådor samt att golvsoceln under skåpen inte riktigt matchar golvet och skåpen, tror att vita skulle lätta upp lite och vara snyggare. Annars ser det ut att vara ett bra kök, att det ligger något skräp på golvet är ju lätt att fixa!!! 🙂
Johan
[/ QUOTE ]
Äh! Kan ju vem som helst se att det är ett danskt kök?!!!
-
Knatte
Gäst13 augusti, 2005 vid 21:32Ett danskt kök i Klittmöller
Fick med två fenor en 28 och 30 cm North Shore slalomfena. Men jag har inte sett fenorna ännu, utan går på ägarens uppgifter
Fast jag har redan 27, 28 och 31 cm Tuttlefenor som säkert kan användas till brädan också -
Star board? Ser mer ut som Köksboard tycker jag Ser nice ut
/ ippa
Logga in för att svara.