Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vad tror ni om det här??

• Vad tror ni om det här??

Publicerad av Knatte på 13 augusti, 2005 vid 18:02

Kan det bli något kul med en sådan här bräda tongue.gif
    Går allt enligt plan och inget oförutsätt inträffar, så har jag denna brädan hos mig nästa helg smile.gif laugh.gif

anonym-anvandare svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • Knatte

Gäst
    13 augusti, 2005 vid 18:02

En Starboard Sonic W55 laugh.gif

• marden

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 18:35

det ser ut att bli roligt på ett så snyggt spett
    vad är det för mått på en w55.

• Knatte

Gäst
    13 augusti, 2005 vid 19:04

Måtten är ungefär 270 x 55 cm och volymen är ca 90 liter liter.
    Lite beroende på vilken årsmodell det är: år 2000,2001 eller 2002 smile.gif

• getwet

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 19:54

Om det blir kul…..skiter björnen i skogen? Är påven katolik?Du kommer att uppleva den roligaste hösten i ditt liv med en 90 litersslalom och om jag inte minns helt fel en RRD271 cool.gif

• Knatte

Gäst
    13 augusti, 2005 vid 20:01

Det hoppas jag verkligen grin.gif
    För denna våren och sommaren, har ju inte bjudit på så mycket positiv blush.gif

Men det skall bli kul att se, vilken som är snabbast Sonicen W55 eller RRD 271:an smile.gif
    Kul att se vad 4-5 år slalombrädes utveckling har gjort. RRD 271 har väl antagligen högst speedpotenstional i rätt forhållande, men Sonicen borde nog vara snabbast i ett vidare spectrum…

• surfan

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 20:25

vad fick du för fena med

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 20:50

Jag tycker att du ska byta knoppar på skåp och lådor samt att golvsoceln under skåpen inte riktigt matchar golvet och skåpen, tror att vita skulle lätta upp lite och vara snyggare. Annars ser det ut att vara ett bra kök, att det ligger något skräp på golvet är ju lätt att fixa!!! 🙂

Johan

• jester

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 21:28

Svar till:

Jag tycker att du ska byta knoppar på skåp och lådor samt att golvsoceln under skåpen inte riktigt matchar golvet och skåpen, tror att vita skulle lätta upp lite och vara snyggare. Annars ser det ut att vara ett bra kök, att det ligger något skräp på golvet är ju lätt att fixa!!! 🙂

Johan

[/ QUOTE ]

Äh! Kan ju vem som helst se att det är ett danskt kök?!!!

• Knatte

Gäst
    13 augusti, 2005 vid 21:32

Ett danskt kök i Klittmöller shocked.gif
    Fick med två fenor en 28 och 30 cm North Shore slalomfena. Men jag har inte sett fenorna ännu, utan går på ägarens uppgifter cool.gif
    Fast jag har redan 27, 28 och 31 cm Tuttlefenor som säkert kan användas till brädan också smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    13 augusti, 2005 vid 21:42

Star board? Ser mer ut som Köksboard tycker jag Ser nice ut

/ ippa

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vad tror ni om det här??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.