Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö fredag fm?

  • Väddö fredag fm?

    Publicerad av maca på 15 september, 2011 vid 13:05

    En underbar känsla från gårdagens Torö sitter fortfarande kvar. Fasen vad kul det är med vågsegling – vill ha mer!

    Ser ut att kunna bjudas på lite dito norröver – någon som drar till Väddö fred fm?

    maca svarade 12 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • musmagneten

    Medlem
    15 september, 2011 vid 13:44

    kan tänka mig pre-arbete surf men tycker prognosen osar lite bomkörning. Vi kan höras

  • stoorfaen

    Medlem
    15 september, 2011 vid 15:27

    Hur gick det? Kan inte ha varit dom största jazz-läpparna där imorse eller?!

  • maca

    Medlem
    15 september, 2011 vid 18:55

    Fredag är fortfarande imorgon i min kalender 😉

  • johanb

    Medlem
    15 september, 2011 vid 19:35

    Jag åker till Salnö imorgonbitti om det är NV. Var där i em/kväll men det var för mycket väst i vinden dock var styrkan 10+ms.
    //Johan

  • maca

    Medlem
    15 september, 2011 vid 19:46

    Allt pekar på ett Salnö med NV +10 morgon/förmiddag. Åker upp jag också och hoppas på sällskap.

    Inget regn heller ser det ut som.

  • maca

    Medlem
    16 september, 2011 vid 14:19

    Morgonpass kl 8-10 Salnö.
    Mycket mindre vind än väntat, fluky som 17 inne i viken, måste ha vart VNV.
    Valde fristajl och 6.2 då jag var helt ensam. Gick med lite trix att ta sig ut till “brytet” där det var bra vind, klockren sida och ok size (rejäla bjässar en bit ut). Kände inte riktigt igen mig, väldigt högt vatten, och brytet jag körde på låg en bit utanför udden på Storholmen, men mellan lilla skäret närmast utanför Storholmen… Hade för mig att revet låg längre ut?!?

    Lite synd att det krävdes så stor bräda. Blev mest “åka” på vågen, gippa och hoppa på utvägen MEN, fasen vilken härlig upplevelse ändå. Bättre än vilken “lämna-barn-på-dagis-och-jobbmorgon” som helst.

    Bockar av Torö onsd och Salnö fred – fler såna “arbetsveckor”.

    En 90-95l vågis – diskuteras i separat tråd – hade vart super idag.

    Kom fler när jag plockade ihop, hoppas ni fick utdelning någonstans. Tyckte det började dra i lite på hemvägen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö fredag fm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.