Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö i helgen…

  • poppo

    Medlem
    13 oktober, 2005 vid 09:21

    Foreca och DMI tror på mer åt nordväst.

  • mickez

    Medlem
    13 oktober, 2005 vid 09:49

    Tjena…satan att man inte hunnit inhandla nått nytt mindre segel i år..minsta 5,6 just nu..kan bli tight i 15-19 m/s…doh!

  • donpedro

    Medlem
    13 oktober, 2005 vid 14:03

    Äh de e lungt micke du kan få låna en gammal sunkig 4,0 av mig om du vill. Klart man ska ut och rippa när det äntligen blåser i Stockholm!

  • calle_b

    Medlem
    13 oktober, 2005 vid 15:16

    Krama stenarna från mej wink.gif

    Pettrussin, du borde komma nu! Åk på fredag, slagg hos mig, surf o soft. God skit.

    ( fixa kortet på flickan ) !!!!!

    /calle tongue.gif

  • krale

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 06:54

    Är ny i området och har aldrig kört på Väddö.
    Har kollat in surflägetsidan. Är det mats väg, sandviken eller salnö som gäller på lördag? Verkar vara långsamt vridande från nv-no.

    Jag åker från Nacka tidigt på lördag om det är någon som vill haka på och splita bensinen?
    Ring mig i så fall på 0709931788
    /Christian

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 07:02

    Salnö!
    NO verkar komma först på söndagen.

  • krale

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 07:16

    Ser ju helt magiskt ut med revet!

  • mickez

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 08:54

    Tjo Petter! Är du kvar i sthlm? trodde du hade dragit…ledsen att jag inte ringt, har haft fullt upp hela veckan. Blev det nått surf i helgen/måndags? Jag ska ut till flickvännens landställe nära blidö i helgen faktiskt. Tar med brädan dit får hoppas det blir nått. Vart drar du Gotland eller Salnö?

    Hörs!

  • donpedro

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 11:22

    Javisst sörrö jag e kvar i stockholm och kommer vara det ända till på måndag så det blir nog massivt åka av på lördag ut mot salnö, fan de hade varit grymt med gotland men måste va hemma och gå på 81 års kalas på söndagen tyvärr. Jag kommer också att åka surfbuss till salnö på lördag tidigt beroende på bakfylla har två platser över, åker ifrån Danderyd så hör av er om ni behöver skjuts!

    Petter / 073 616 02 76

  • robin

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 11:23

    Hur stort blir det på Väddö jämfört med Torö? Beach-break eller lättare att ta sig ut?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 11:35

    Som en dans, jämfört med krångliga Torö.
    Sandstrand och vågorna bryter inte upp på någon strand utan långt ut.

  • dr-masse

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 11:37

    Efter lite knep med slag och trångt i början så är det klart bekvämare segling på Salnö än Torö.

  • militaren

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 12:10

    någon som kan hyra ut ett segel model mindre under lördagen på väddö? blush.gif

  • donpedro

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 12:32

    Jag skulle eventuellt kunna “hyra” ut en gammal 4,0 om du e intresserad. Inte senaste årsmodellen direkt men det funkar helt klart. Men vi ses väl på salnö så får vi se om du e sugen!

  • big_jeppe

    Medlem
    14 oktober, 2005 vid 12:46

    Svar till:


    någon som kan hyra ut ett segel model mindre under lördagen på väddö?

    [/ QUOTE ]
    Vad är litet för dig? Jag har ett gammalt 5,2 segel från kanske 1994 som jag vill bli av med. Det kan riggas både på 430 och 460 (med variotop). Har ej bomm-måttet i huvudet.
    Det är ett cambersegel.
    Bortskänkes eller bytes mot “capriciosa + stor stark”.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö i helgen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.