Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö? mats väg på torsdag?

  • stoorfaen

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 08:48

    Måste man ha kontanter till grinden?

  • stoorfaen

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 09:16

    Ähh, jag kör väddö i alla fall

  • dala-lama

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 09:23

    Kanske lite mycke nord för Rullsand eller lite för lite ost ?
    Vad gäller att komma in på rullsand så har det alltid varit öppet vid grinden när jag varit där.

  • fredrik-plantin

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 09:38

    Robin!
    råka radera ditt mess, vi drar vid 1!

  • robin

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 09:47
    fredrik plantin;546692 wrote:
    Robin!
    råka radera ditt mess, vi drar vid 1!

    Vad bra, vi ses där!

  • johanb

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 10:35

    Jag åker till Rullsand nu… verkar bättre norrut!
    //Johan

  • jesper_b

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 10:37

    Jag med upp till Rullsand nu. Risk för mushig onshore och för lite, men vågorna ska upp under dagen och de når inte ner till Väddö. Nåt kul ska det nog bli. Har för mig at man behöver lite mynt till bommen. Säkrast växla till sig på väg upp. /JB

  • fredrik-plantin

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 18:47

    Då ska vi se, vi kan väl säga att rullsand gick av om man gillar mys i solen på en hög kottar.
    Ni som va i väddö och fick seglat….spara oss detaljerna… tack…..

  • fredrik-plantin

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 18:49

    Å Jesper…. hade mannen med mest leksaker roligast eller var det pessimisten? 🙂

  • jesper_b

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 20:59

    Pessimist? Fasen jag var ju i vattnet, visst det var kanske inte riktigt så knöligt som man hade hoppats på, men lite skvalp att leka med var det. Trevliga Morabor på line up och satans så vackert det spotet är!

    Trevligt att träffa alla goa gubbar. Kan tyvärr inte ta mig söderut i helgen, det får bli nästa gång.

    /JB

  • fredrik-plantin

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 21:33

    hehe! de gott snack! punkt slut!

  • stoorfaen

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 08:22

    Åhh, måste bara be om ursäkt (till dig på väddö)…vet inte vem de var, men jag vinklade ner från en våg mot någon så jag kom rätt nära…sorry! I alla fall, vilka var det som var på väddö förutom jag, trevliga var ni i alla fall! 🙂

  • robin

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 08:31
    stoorfaen;546913 wrote:
    Åhh, måste bara be om ursäkt (till dig på väddö)…vet inte vem de var, men jag vinklade ner från en våg mot någon så jag kom rätt nära…sorry! I alla fall, vilka var det som var på väddö förutom jag, trevliga var ni i alla fall! 🙂

    Hur var Väddö? Hur många var ni? Rullsand var helt ok med freestyle och 6.2, alltid kul med segling i sol.

  • stoorfaen

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 10:28
    Robin;546914 wrote:
    Hur var Väddö? Hur många var ni? Rullsand var helt ok med freestyle och 6.2, alltid kul med segling i sol.

    Jo för tusan hakar, det bar av riktigt bra. Va på vattnet runt 15 med 5,3 i näven…jag och en kitare som körde 8:a. ett par tre timmar senare dök tre lirare upp som stekte ut med 5,3 till 6,3(?) och körde småvågor . Det vred nog mot lite mer V vid sjuryckte och viken läade, jag gick upp och dom andra körde på ute på revet, hur gick det för er? Körde ni länge?

  • poppo

    Medlem
    16 maj, 2009 vid 16:45
    stoorfaen;546913 wrote:
    Åhh, måste bara be om ursäkt (till dig på väddö)…vet inte vem de var, men jag vinklade ner från en våg mot någon så jag kom rätt nära…sorry!

    Vi körde till 20:30, tunt med vind men bättre vinkel och lite större vågor på slutet. Kallt som attan, men vackert med sol och lite vågor.

    …och jo, man undrade vad som försiggick i huvet på dig i “nära-läget”. apology accepted, men kom ihåg väjningsreglerna i vågor. no hard feelings, vi ses!

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Väddö? mats väg på torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.