Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vågor på måndag.
-
vågor på måndag.
Publicerad av pjoter på 11 september, 2009 vid 09:03Prognosen för måndag ser riktigt lovande ut och jag är sugen på att ge mig österut under förmiddagen/dagen. Nån mer som lever i deltidslyxen och kan joina för lite downwinders i borrby?
Hade tänkt vara hemma i malmö igen på kvällen så mitt på dan passa mig bäst.
superextrem svarade 15 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Ja det låter intressant…
vi kan bestämma mer närmare måndan.
-
Hej!
Det låter skoj.. hur får man tag på er?
Vi kan höras på söndag, vet ej om jag är i malmö eller beddinge..
Totte
-
Ser fortfarande sjukt fint ut! 🙂
Sol, 18c, 12m/s och 2m vågor. Håller sig den prognosen kan det bara bli underbart! 🙂Tänkte ge mig iväg rätt tidigt. Satsar på att lämna malmö vid 9 tiden. Har nog fullt i bilen med sambo och massa grejer som ska lämnas av på vägen. Men hade vart kul om nån mer kommer ta sig dit på förmiddagen. Pan, du kommer va? kan få testa caution. 🙂
-
pjoter;575664 wrote:Pan, du kommer va? kan få testa caution. 🙂
Får nog tyvärr hoppa, kollade på kartan och det är sjukt långt dit! Raincheck när det blåser från väst igen :tongue:
-
Om inte de blir bra vind på Fyren (Öland) åker vi åt de hållet, Vi har ju lika närma till alla spotts
-
jacce, du som känner jim? Ni får hänga med oss neråt skåna istället! Är det inte gislöv som gäller imån istället för borrby?
-
Tjo!
Jo, morgonen ser riktigt bra ut, men jag måste till jobb då. Men en kvällstur är inte omöjlig, ca kl. 18-mörkt fler som kan då?
/X -
Norrman;575688 wrote:jacce, du som känner jim? Ni får hänga med oss neråt skåna istället! Är det inte gislöv som gäller imån istället för borrby?
Jo och de är vi som drar i morgon.
Just nu ser de ut som om de blir skåne, så hoppas på att komma iväg vid 0930
Känner inte till så mycke nedåt tror Jim vet med.
Han har nog ditt tel så kan vi höras i morgon.0706362807
-
Lundåkra ser ju halv-risky ut, men jag vill surfa så om nån har lust att köra från hbg typ så splittar vi bensapengar
-
kanske tar vägen förbi gislöv och kollar. jag föredrar dock sand framför stenar.
kan ju höra av er imorrn för att kolla läget. 0708-2277femtio.
-
how the hell can Pan not know where Borrby is!!??? wasnt it there all those years ago when you guys rode two line kites?
-
Jacce;575698 wrote:Jo och de är vi som drar i morgon.
Just nu ser de ut som om de blir skåne, så hoppas på att komma iväg vid 0930
Känner inte till så mycke nedåt tror Jim vet med.
Han har nog ditt tel så kan vi höras i morgon.0706362807
Så ska de låta! Har inte heller varit där nere så de ska bli kul.. Vi sattsar med på 10-11 tiden
-
pjoter;575708 wrote:kanske tar vägen förbi gislöv och kollar. jag föredrar dock sand framför stenar.
kan ju höra av er imorrn för att kolla läget. 0708-2277femtio.
Låter bra.. sparat ditt nr så slår jag en pling och kollar läget när vi e påväg ner!
-
nice vågsurf blev de nu på morgonen men vinden va rätt mycket på nord. tveksamt om det hade gått att kitea
Logga in för att svara.