Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vågor på måndag.
-
borrby var tokigt gott idag! 🙂
Testade först gislöv men tyckte det var totalt värdelöst. Först trampade man på glas, sen höll man på att slå ihjäl sig påväg ut till vågorna och när man väl kommit dit var dom ungefär lika spännande som trollskogen i sälen. Det lutade knappt, fullt med folk och en massa sten och stubbar att akta sig för. Kanske hade varit kul om jag varit pårökt och haft en 8″ floater att traska runt på medans jag sakta tuffade mot land.
Borrby däremot bjöd som vanligt upp till hårdrocksdans! Ensam på vattnet, bra tryck i 9an och 2metrare som ställde sig rakt upp och sedan slog rätt ner bakom en när man precis vart uppe på toppen och sprayat. Precis som vågor ska bete sig enligt mig. 🙂
-
pjoter;575974 wrote:borrby var tokigt gott idag! 🙂
Testade först gislöv men tyckte det var totalt värdelöst. Först trampade man på glas, sen höll man på att slå ihjäl sig påväg ut till vågorna och när man väl kommit dit var dom ungefär lika spännande som trollskogen i sälen. Det lutade knappt, fullt med folk och en massa sten och stubbar att akta sig för. Kanske hade varit kul om jag varit pårökt och haft en 8″ floater att traska runt på medans jag sakta tuffade mot land.
Borrby däremot bjöd som vanligt upp till hårdrocksdans! Ensam på vattnet, bra tryck i 9an och 2metrare som ställde sig rakt upp och sedan slog rätt ner bakom en när man precis vart uppe på toppen och sprayat. Precis som vågor ska bete sig enligt mig. 🙂
Helvete att man jobbade!!!
Nåja fick en bra timme igår kväll vid mälarhusen.
-
75% är fint att jobba, spec när man har sånt sjukt flyt att den lediga dagen råkar vara en sånhär dag.
fast jag är fan värd det, kan nog räkna dom bra dagarna jag fått den här sommaren på fingrarna. :/
-
Gaahh..
Då var det så bra som skillinge obsen antydde hela dagen, grattis!
Tycks som det fortsatte blåsa på kvällen trots avtagande prognos, antagligen bara för jag tog det okloka beslutet att inte stress köra genom skåne efter jobb.
Fan, jobbslav-borrby: 0-1 (igen)
/X
Logga in för att svara.