Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Val av vindsurfingklubb

• Val av vindsurfingklubb

Publicerad av mackattack på 9 augusti, 2004 vid 20:45

Undrar ifall det finns någon mer vindsäker klubb som har förvaringsutrymme och är nära till lund än lomma. Flyttar ner till Lund i slutet av augusti och vill då gå med i en vindsurfingklubb. Har varit inställd på att gå med i Lommabuktens förening fast man någon av de andra föreningarna håller kanske till på nått ställe som är mer vindsäkert än lomma. Har ingen bil så jag måste kunna förvara utrustningen i nått förvaringsutrymme vid stranden. Kommmer köpa en vespa som man kan ta sig till stränderna med.

anonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • smurff

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 22:58

Om du skall bo i Lund och ha nära till surfet gör du nog bäst i att välja lomma. Det är närmst och relativt vindsäkert.

• rambo_johnson

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 23:49

välj lomma lätt en av landets bästa klubbar… håll dig borta från klagshamn bara

• raz

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 07:38

Det finns nog inga alternativ till LBWS. Jaja, jag talar i egen sak och är medlem i styrelsen jag vet. Men om du skall köra vespa så är det närmsta alternativet och vi har förvaring på stranden. All information finns på http://www.lbws.com

Mvh
    Rasmus

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 07:47

vår höst är väl väldigt säkert.. surf avstånd till habo.. o bra med plats till både kite o surf

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA