Senaste nytt Forums Vågsurfing Var är alla vågsurfare?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 augusti, 2002 vid 21:36

    Sveriges surfkultur är en klubb för inbördes beundran. Sådeso.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 augusti, 2002 vid 18:05

    Jaha, så du tror det du. Men nä serru, så é det inte als. Har träffat på “grottmän” på fler platser än just Stureplan. Faktiskt fler bortom Stockholm än här. Men, nevermind. Läs andra stycket i mitt förra inlägg en gång till och lägg sedan in ett par rara rader som nytt svarsfösök.

    //Surfchick

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 augusti, 2002 vid 11:46

    Kan inte fatta att vissa som är så nya inom surfvärlden kan vara så kaxiga att de verkar ha svar på allt som rör surfing. Ödmjukhet är kanske något du borde försöka börja med.

    Det finns många här i landet som surfar året runt men bara för att en del väljer att inte göra det så kan de mycket väl vara bra mycket bättre surfare än dig.

    Vad jag har lärt mig under mina år som “surfare” är att det i de flesta fall handlar om rutin och det har du nog inte skrapat ihop speciellt mycket på dina år som “surfare”

    Så ta och tagga ner, du vet inte allt, du kan inte allt, du är inte bättre än andra enbart för att du är ute och surfar i feb.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 augusti, 2002 vid 10:36

    Var det där verkligen riktat till mig?

    //Surfchcik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 07:01

    Nej nej det är riktat till en kille. Du kan sova lungt du verkar vara rätt ute tycker jag, fortsätt du surfa och se till att ta för dig där ute. 🙂

    Jag brukar inte skriva här så jag tryckte bara på närmaste svarsknapp men jag skulle kanske tryckt högre upp.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 12:18

    Jo det går säkert att skilja på stockholmare och övriga om man nu vill envisas med att sånt är värt att ödsla kraft på. Men du ska nog inte vara så säker på att “övriga” är den gruppen som anses “bättre”.

    //Surfchick

  • par

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 12:35

    surfande avhoppad stureplansgitta…..rent spontant låter det som en drömtjej…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 13:07

    Ojojoj, du har nog inte fattat vinken tror jag! Jag har aldrig pratat om att det är surfförmågan som utlandssurfarna har pratat om när det skiljt på “lantisar” och stockholmare, utan helt enkelt stockholmares dryga sätt samt deras hybris.

    /den samme

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 16:10

    Så du tycker surfande stockholmare och alla andra stockholmare är otrevliga???

    //Stockholmaren

    Det var jag som skrev tagga ner och det var riktat till en kille som verkar tycka att man måste surfa i februari för att vara “rätt” eller liknande???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 17:21

    Klart jag är en drömtjej. Frågan är bara om det existerar ngn själsmurfande drömkille som kan matcha mig. wink.gif

    //Surfchick

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 17:49

    Så här är det. Jag vägrar helt enkelt fatta dina “vinkar” då de är så urbota korkade att jag inte vill tro att någon som är skön nog att ägna sig åt gudasporten surfing kan vara så j-a enfaldig. Tror du verkligen på dig själv eller är detta ditt sätt att hävda dig gentemot dina egna mindervärdeskomplex???

    Det bor en miljon människor i Stockholm och du har på din höjd stött på en promille. Jag kan dessutom svära på att de allra flesta som du upplevt som dryga, otrevliga eller dyl. instinktivt reagerat på din fientliga inställning och därmed haft en deffensiv attityd.

    Om jag skulle dömma alla skåningar efter de få jag träffat skulle jag säga att de har noll servicekänsla, ett tydligt självhävdelsebehov och är sååå j-a tråkiga att man hellre skulle umgås med akvariefirrar. Men eftersom jag, liksom de flesta som paserat 10års strecket, fattar att alla är individer gör jag inte det.

    Fattar DU vinken???

    //Surfchick

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 augusti, 2002 vid 19:37

    tjena wille här skrev och lämna mitt nummer messa eller ring om du vill bor i varberg och kan hjälpa dig. men skynda jag åker till hawaii om tre veckor.mvh Wille

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 06:14

    Om du inte har fattat så är det bästa surfet i sverige mellan oktober och april….köp en bra dräkt så är det inga problem…

    angående denna landsdelsdiskussion är den bara lam..

    surfchick borde ta och lära sig surfa innan hon tror att hon är en “surfchick”..

    ingen respekt till sommarsurfare och surfchick!!!

    surf and destroy!

    //

    aggro anders

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 06:32

    Jag ger upp!

    //Stockholmaren

    surfchick jag har aldrig syftat på dig och dina inlägg den som bör ta till sig är aggro a.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 07:35

    ge upp?!…sicken attityd…är det därför du inte surfar när det är kallt också?

    //

    a

Sida 3 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Var är alla vågsurfare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.