Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var är brudarna??

• Var är brudarna??

Publicerad av anonym-anvandare på 15 mars, 2002 vid 12:48

Finns det några tjejer inom sporten. I sådana fall varken hörs eller syns ni!
    Har länge velat hoppa på denna facinerande sport och nu har jag äntligen tagit klivet. Har just köpt utrustning och tänkte satsa helhjärtat, men lyckas tyvärr inte få med mig några vänner. Det skulle va kul om man kunde hänga på er erfarna skåningar, flyttar ner snart…vill inte längre vara en ”lonesome cowboy”.

Lots of LOVE to all you crazy kitesurfers!

/Natalija

anonym-anvandare svarade 23 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    15 mars, 2002 vid 14:58

Inte svensk men kanske kul ändå…
    http://www.kitegirl.com/index.html

Ps. min flicka ska fortsätta sin ”kurs” så fort vattnet blir varmt nog… Ds.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 mars, 2002 vid 16:04

Bra! Tack så mycket!

• anonym-anvandare

Medlem
    15 mars, 2002 vid 17:29

Ahh, en trevlig tjej, du är mer än välkommen! vi har ett par andra tjejer som kommer börja kitesurfa nu i vår, det finns även en duktig tjej vid namn lotta(som har kitat ett (nårra)år eller så) som brukar hänga på ibland.

skicka ett mail om du är sugen ([email protected])

Mvh

Hugo

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2002 vid 07:56

Måste tillägga att det var Lotta som kom hem från Maui med en kite sommaren 2000, och lärde mig kita. Tack Lotta!
    /Chrille

• anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2002 vid 10:30

det var som fean

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA