Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var är mögavinden???
-
Var är mögavinden???
Publicerad av stellan på 28 maj, 2004 vid 16:54hmmm.
patrikol svarade 21 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Inget bra med vindstilla!!! Fick just ett telefonsamtal från polare som ska dra upp kite efter båten…hua…

Svårt beroende av kitesurfing, kan det klassas som drog då?
/P
-
Ja men kolla… 5.5 i Habo… Synd att jag gick på spriten för en haltimme sedan. Första Caprinian är redan innanför västen. Jag tror dock inte det håller Anna. Imorgon däremot tror jag på vind. För lättvikare som oss iallfall.
Nej det blir nog puben istället. Fagans i Malmö. Där blåser det inte men är bra drag… Kom dit istället. -
jaha, får väl bli groggen istället då.. Men det blir nog i lund ikväll
-
Såg precis på sydnytt att dom tror på 5-9 m/s V imorgon…. I like it…
-
Jag fick 2 vansinnigt grymma timmar med min 16 idag i Margreteberg. perfekt jämn vind bralla på ganska bra nu också mot slutet. Lite trist väder bara men jävlar vad kul det avr att åka idag!!
-
Svar till:
Såg precis på sydnytt att dom tror på 5-9 m/s V imorgon…. I like it…
[/ QUOTE ]
Fag-ans. Stellan nu får du skärpa dig. Själv har man suttit på bänken bakom Caroli hela dagen med resten av liftass teamet. Fy faan Rosita å hela racet fyfaan va gott… Nu ska jag spy.
-
Hohoho – Nu är det K-special på 2:an. Tolkning av Prima Vera av Botticelli. Samma kille som målade Venus – bruden man ser i Illustrator från Adobe. Du vet vem jag talar om Melker. Hon med de stenhöga ögonen…
-
Har du sålt din 10 kvm Stellan annars går det väl ganska bra att plana med den i 5.5 m/s för din del.
Logga in för att svara.