Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › var hittar man beg flysurfers i sverige?
-
var hittar man beg flysurfers i sverige?
Publicerad av mickemoose på 28 augusti, 2005 vid 17:30Jag är på jakt efter en ps2 beg komplett.
http://www.foil nåning har jag för mig att de fanns.
helst i sverige eller närliggande länder…stebe svarade 19 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 42 Svar -
42 Svar
-
-
hehe japp har sett den men jag vill ha en 10/13
det är lättare att hitta om man kan fler sidor…ökar chansen att hitta. så därför undrar jag om ni vet flera sidor än här på steffos… -
jo men 17 är för stort, vill ha en 10-13 m2 typ
men jag ska kanske ändå tänka på saken… -
prova tippen.. eller så kan säkert din lokala skräddare sy en om du bara sammlar ihop tillräkligt många sovsäckar
-
Å vill du ha en Crossfire så tar du lakan och cykelslang…duh!
-
Svar till:
jo men 17 är för stort, vill ha en 10-13 m2 typ
men jag ska kanske ändå tänka på saken…[/ QUOTE ]
Depowern är fantastisk på den här kiten, den tar ur kraften nära en faktor fyra (1:3.8).
FS uppgivna Windrange, vikt åkare 75 kg.
m/s
3,5-4 under powered
4-8,5 normal powered
8,5-12 over poweredStabil och trygg kite men ändå en suverän hoppmaskin, funkar bra på vintern också, bla tack vare blixlåsen som omvandlar den till en open-cell.
C8 är linorna bortkopplade vilket gör att kiten blir snabbare och backstallar väldigt mycket mindre. Det hjälper t ex unhooked-riding och kiteloops. Finns inte några negativa effekter av modifieringen som jag känt eller hört talas om.
-
-
Var det länkar ur din privata samling Sam?
Verkar som om du skulle må bra av att komma ur garderoben; det är oftast de som har mest ”bög-skräck” som är osäkrast på sin sexualitet. He he.Om vi då ska chocka killen som skrev inlägget och ville ha information med att faktiskt *ge* honom information som är vettig så:
Där finns det nog betydligt fler P2’or till salu…
/Kaj(Tech)
-
haha
amen har du inte sett den senste reklamen för fjoollissarna.
Ludde eller Hugo vem som har bilden??? Släng upp den så alla får se. Ja gillar den som fan, går mot strömmen lixom, vissa kör med tjejer men inte foilsen…. -
Svar till:
Verkar som om du skulle må bra av att komma ur garderoben; det är oftast de som har mest ”bög-skräck” som är osäkrast på sin sexualitet. He he.Om vi då ska chocka killen som skrev inlägget och ville ha information med att faktiskt *ge* honom information som är vettig så:
/Kaj(Tech)
[/ QUOTE ]
tack kaj! av dig kan man iallafall få ett vettigt svar vilket är ganska sällsynt här på steffos
-
Svar till:
/Kaj(Tech)
[/ QUOTE ]
Gay skräck ?? .. DU, jag har sugit många kukar i mina dar.. vad tror du alla dessa roadtrips är till för ?
-
Grejjen e att MickeMoose e en liten räka… 17 kvm ÄR för stort för honom…
Logga in för att svara.