Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing var hittar man beg flysurfers i sverige?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 17:48
  • mickemoose

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 18:18

hehe japp har sett den men jag vill ha en 10/13
    det är lättare att hitta om man kan fler sidor…ökar chansen att hitta. så därför undrar jag om ni vet flera sidor än här på steffos…

• gethighsports

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 18:18

Jag säljer min egen FS P2 17. Har skickat mess.

• mickemoose

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 19:14

jo men 17 är för stort, vill ha en 10-13 m2 typ
    men jag ska kanske ändå tänka på saken…

• niklas82

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:02

prova tippen.. eller så kan säkert din lokala skräddare sy en om du bara sammlar ihop tillräkligt många sovsäckar blush.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:19

Å vill du ha en Crossfire så tar du lakan och cykelslang…duh!

• gethighsports

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 20:30

Svar till:

jo men 17 är för stort, vill ha en 10-13 m2 typ
    men jag ska kanske ändå tänka på saken…

[/ QUOTE ]

Depowern är fantastisk på den här kiten, den tar ur kraften nära en faktor fyra (1:3.8).

FS uppgivna Windrange, vikt åkare 75 kg.
    m/s
    3,5-4 under powered
    4-8,5 normal powered
    8,5-12 over powered

Stabil och trygg kite men ändå en suverän hoppmaskin, funkar bra på vintern också, bla tack vare blixlåsen som omvandlar den till en open-cell.

C8 är linorna bortkopplade vilket gör att kiten blir snabbare och backstallar väldigt mycket mindre. Det hjälper t ex unhooked-riding och kiteloops. Finns inte några negativa effekter av modifieringen som jag känt eller hört talas om.

• ldt

Medlem
    28 augusti, 2005 vid 23:33

Jag säljer P2 10 + P2 13 (i Danmark)
    Maila meg för info.
    mail@larsdanielterkelsen.dk

• rambo_johnson

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 00:29
  • samhansson

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:30
  • cortex

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 08:24

Var det länkar ur din privata samling Sam? grin.gif
    Verkar som om du skulle må bra av att komma ur garderoben; det är oftast de som har mest ”bög-skräck” som är osäkrast på sin sexualitet. He he.

Om vi då ska chocka killen som skrev inlägget och ville ha information med att faktiskt *ge* honom information som är vettig så:

http://www.foilzone.com

Där finns det nog betydligt fler P2’or till salu…

/Kaj(Tech)

• samhansson

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 12:27

haha

amen har du inte sett den senste reklamen för fjoollissarna.
    Ludde eller Hugo vem som har bilden??? Släng upp den så alla får se. Ja gillar den som fan, går mot strömmen lixom, vissa kör med tjejer men inte foilsen….

• mickemoose

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 18:32

Svar till:

Verkar som om du skulle må bra av att komma ur garderoben; det är oftast de som har mest ”bög-skräck” som är osäkrast på sin sexualitet. He he.

Om vi då ska chocka killen som skrev inlägget och ville ha information med att faktiskt *ge* honom information som är vettig så:

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

tack kaj! av dig kan man iallafall få ett vettigt svar vilket är ganska sällsynt här på steffos wink.gif

• niklas82

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 21:28

Svar till:

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

Gay skräck ?? .. DU, jag har sugit många kukar i mina dar.. vad tror du alla dessa roadtrips är till för ? shocked.gif shocked.gif shocked.gif shocked.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 18:49

Grejjen e att MickeMoose e en liten räka… 17 kvm ÄR för stort för honom…

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing var hittar man beg flysurfers i sverige?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.