Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var idag Måndag?

• rambo_johnson

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:18

Svar till:

Det var grymt bra idag !
    Fick provat min nya EH freerider 12:a. Säger inte att den är bättre än andra märken från 04, då jag inte provat dem. Kan dock säga att de som har 04:or bättre än denna äro även de lyckliga !
    Denna kite var bättre än väntat, jäkligt grym ! med mina mått mätt gick den snabbt som satan o lyftet, hmm vågade aldrig ladda på fullt men de lyften jag fick räckte för att ja skulle bli höjdrädd iaf, ett sjukt jäkla lyft i den draken asså ! Det som nästan var mest imponerande var nog kontrollen man hade över draken, lättmanövrerad med braaa depower.
    Så slutsatsen blir att jag är jäkligt nöjd ! Var gött idag smile.gif
    (ska jag hitta nåt o klaga på så skulle det vara bristen på backventieler till struttarna som var jobbigt att blåsa upp hårt)

Hoppas på mer vind i veckan tongue.gif

[/ QUOTE ]

Tedddyy du e klen, du fr fan skaffa lite bättre nypor o ltie mer tryck på pumpen så ska du nog få till det wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:23

Härligt att höra Grabbar! Snart bra i ryggen igen och då jävlar skall det kiteas! smile.gif

• teda

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:47

Hmmm nu ska du vara snäll !
    Inte van vid att använda cp-våld för att pumpa den .. men visst det funkar ju … tongue.gif

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA