Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kan man köpa Dakine Fusion 09 Seat Harness

• above_the_law

Medlem
    31 maj, 2009 vid 19:35

Tor faktiskt att Robban har en röd liggande på lagret, men vet inte vilken storlek det är… Hör med honom i alla fall.

• brushanen

Medlem
    1 juni, 2009 vid 07:42
    above_the_law;549957 wrote:
    Tor faktiskt att Robban har en röd liggande på lagret, men vet inte vilken storlek det är… Hör med honom i alla fall.

Peter har mailat Dakine, återkommer med svar. Deras lager brukar vara lite tunt.

• skotten

Medlem
    1 juni, 2009 vid 15:06

why not get the mystic one, it offers much better movement in the legs than the dakine one.. demo the dakine, and then I will let you borrow one from the school, there is a huge difference with leg mobility under load.

• gadget

Medlem
    1 juni, 2009 vid 18:07

[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=66045″]Krock och loopande kite….. – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

det är ju farligt ju… och fult… 🙂

• kiters_se

Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:48
    Gadget;550111 wrote:
    Krock och loopande kite….. – http://www.Surfzone.se

det är ju farligt ju… och fult… 🙂

Jag kör bara med midjesele. Men när jag racade för första gången med min nya racing bräda var det nog ingen fördel med midjesele.

Tror att det är bättre med sittsele vad gäller speed och race.

Man får ju testa.

Ha det

Peter

• gadget

Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:53
    kiters_se;550166 wrote:
    Jag kör bara med midjesele. Men när jag racade för första gången med min nya racing bräda var det nog ingen fördel med midjesele.

Tror att det är bättre med sittsele vad gäller speed och race.

Man får ju testa.

Ha det

Peter

varför är sittsele bättre till race?

• skotten

Medlem
    1 juni, 2009 vid 22:23

probably because its more efficient getting the power through the legs onto the board? you unhooked boys wouldnt know about all that stuff….

we getting naked in germany again gadget? promise not to tell anki…..

• gadget

Medlem
    2 juni, 2009 vid 04:29
    skotten;550187 wrote:
    we getting naked in germany again gadget? promise not to tell anki…..

any time….

• gadget

Medlem
    2 juni, 2009 vid 04:31
    skotten;550187 wrote:
    probably because its more efficient getting the power through the legs onto the board?

Jag trodde enda fördelen med sittsele var att den inte åkte upp så lätt om man t.ex snökitar…

• eg_self

Medlem
    2 juni, 2009 vid 04:53

kolla ohana surf shop i halmstad, jag köpte min dakine pyro där…riktig bra sele.

• boardtalk

Medlem
    2 juni, 2009 vid 07:38
    skotten;550081 wrote:
    why not get the mystic one, it offers much better movement in the legs than the dakine one.. demo the dakine, and then I will let you borrow one from the school, there is a huge difference with leg mobility under load.

Jag har en Dakine fusion seat 09 och har också upplevt den som lite väl stel i ben
    och rygg. Inte helt nöjd med den.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Var kan man köpa Dakine Fusion 09 Seat Harness

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.