Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var kan man köpa Dakine Fusion 09 Seat Harness
-
Var kan man köpa Dakine Fusion 09 Seat Harness
Publicerad av kiters_se på 29 maj, 2009 vid 21:28Någon som vet?
Peter
boardtalk svarade 15 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Tor faktiskt att Robban har en röd liggande på lagret, men vet inte vilken storlek det är… Hör med honom i alla fall.
-
above_the_law;549957 wrote:Tor faktiskt att Robban har en röd liggande på lagret, men vet inte vilken storlek det är… Hör med honom i alla fall.
Peter har mailat Dakine, återkommer med svar. Deras lager brukar vara lite tunt.
-
why not get the mystic one, it offers much better movement in the legs than the dakine one.. demo the dakine, and then I will let you borrow one from the school, there is a huge difference with leg mobility under load.
-
[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=66045″]Krock och loopande kite….. – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
det är ju farligt ju… och fult… 🙂
-
Gadget;550111 wrote:
Jag kör bara med midjesele. Men när jag racade för första gången med min nya racing bräda var det nog ingen fördel med midjesele.
Tror att det är bättre med sittsele vad gäller speed och race.
Man får ju testa.
Ha det
Peter
-
kiters_se;550166 wrote:Jag kör bara med midjesele. Men när jag racade för första gången med min nya racing bräda var det nog ingen fördel med midjesele.
Tror att det är bättre med sittsele vad gäller speed och race.
Man får ju testa.
Ha det
Peter
varför är sittsele bättre till race?
-
probably because its more efficient getting the power through the legs onto the board? you unhooked boys wouldnt know about all that stuff….
we getting naked in germany again gadget? promise not to tell anki…..
-
skotten;550187 wrote:we getting naked in germany again gadget? promise not to tell anki…..
any time….
-
skotten;550187 wrote:probably because its more efficient getting the power through the legs onto the board?
Jag trodde enda fördelen med sittsele var att den inte åkte upp så lätt om man t.ex snökitar…
-
kolla ohana surf shop i halmstad, jag köpte min dakine pyro där…riktig bra sele.
-
skotten;550081 wrote:why not get the mystic one, it offers much better movement in the legs than the dakine one.. demo the dakine, and then I will let you borrow one from the school, there is a huge difference with leg mobility under load.
Jag har en Dakine fusion seat 09 och har också upplevt den som lite väl stel i ben
och rygg. Inte helt nöjd med den.
Logga in för att svara.