Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing var laga i Götet?

• var laga i Götet?

Publicerad av anonym-anvandare på 10 maj, 2002 vid 16:14

japp då har man testat gottskär. sjukt jämn och fin vind och helt ok ställe. kraschade skärmen lite dock, så nu till nästa fråga:

vad finns det för bra lagningsställen (segelmakare?) i Götet? och hur mycket bör man betala för två revor som är 5-6 centimeter?

anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 maj, 2002 vid 18:22

north sails i fiskebäck, är det inte i tuberna så kan man ju laga det med tejpdacron och vanlig symaskin.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 maj, 2002 vid 18:30

hålen är inte i tuberna. var hittar man tejpdacron då? revorna är i den ganska tjocka duken utanför den stora tuben, gick igenom den, men inte en skråma i kådisen. konstigt. måste man sy, revorna är ju som sagt inte så långa?

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2002 vid 19:11

Ring mig så fixar vi den mannen. Har fixat såna grejor själv innan, blev jävligt bra. Vart körde du?

/Peps

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2002 vid 09:32

gutt. jag hör av mig. körde i gottskär, onsalahalvön. bra ställe vid ost-vind men kanske inte världens största vik.

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2002 vid 11:01

VAR ÄR DU!!! Måste fixa skiten snart, sugen ju.

Cheers

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2002 vid 16:35

som sagt, Själv e bäste dreng wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2002 vid 17:20

men som sagt, jag försöker på tag i Peps.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA