Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Var ska vi snökita i dag?
-
Var ska vi snökita i dag?
Publicerad av annas på 29 december, 2005 vid 07:49Finns chans att det smälter bort redan på lördag sa dom på nyheterna nyss. Ludde ska ni köra utanför dig igen?
luuddee svarade 19 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Jag e po, men hur mycke snö e de egentligen? Senast jag körde va de bara en satans plåga för knän å armbågar. E de mycke mer snö neråt näset än i Lund? Lite svårt å bedömma inne i stan men här e de väl kanske 20 cm å de tycker jag e för lite.
-
jag kan tänka mig att köra nära lund/malmö – var hade du tänkt köra?
-
Jag är sjuk som fan men kan tänka mig att komma och fota lita hör av er om var ni drar..
-
haha, sjuk som fan – en killes definition av det då. Jag kan tänka mig att köra e22 mot kalmar till första bästa avfart fr lund. Det tror jag funkar. Sen typ vid Bjärred – inåt landet sett kan man kanske köra
-
vi kan köra på limhamnsfältet förresten – de e ju typ nordlig vind. e ni på?
-
gogga wrote:Där har du ingen traktor som kan hjälpa dig ut.
nä o inte 5-6 killar med spade heller, det var rätt trevligt 😉 -
ja fan, limhamn it is om ngn e på. Vill ngn me? Borde vara klockren riktning, inget ivägen där. Kommer inte ihåg vart man kör riktigt, men det är där dom brukar spela rugby – längst ner på ribban?? Micke du e malmö-bo…?
-
Gött, jag tänkte nog försöka vara där 12 el 12.30 om ngn annan e på. ??
Har du ngt mobilnr om vi skulle vara på olika ställen? mitt e 0731 518757 -
0733 – 69 12 16
Jag ringer när jag drar
En helt annan sak: Jag blir utloggad hela tiden, eller måste iaf logga in för varneda nytt inlägg jag gör. Hur blir man av me de?
-
mitt nummer är 0705-887239.
hoppas ni får skoj där nere. ses vid 13.30/14.00 -
perfekt, Ska hämta mobilen från bilen. ses o hörs.
Magnus, vänta inte för länge, ska vrida o lägga sig lite i eftermiddag
Logga in för att svara.