Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var skall jag resa till jul???

• Var skall jag resa till jul???

Publicerad av anonym-anvandare på 12 november, 2000 vid 14:28

Har kollat upp om det blåser på Canarieöarna på jul och det gör det tydligen inte. Maui och Australien är för dyrt. snälla ge mitg råd om något bra surfspot att resa till, över julen.

voodoo svarade 24 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 november, 2000 vid 15:28

Egypten för plattvatten/chop!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 november, 2000 vid 23:53

barbados

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2000 vid 08:03

Du kan ha flyt på gran canaria vi var där förra året 16dagar vid nyår fick segla 11 med 5.4 som störst..

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2000 vid 11:29

halmstad! Det brukar vara folk som ger järn där! Mycket brudar på stranden också!!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2000 vid 12:27

Akta dig för plupp-hempel bara…
    Han smyger runt på taken och lägger pluppar…
    En riktig kanin…

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2000 vid 12:29

Är det vissa ställen som är ok där eller är det överallt. De enda plejs jag hört om är Hurghada och Dahab.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 november, 2000 vid 19:15

Gävle-bukten regerar. Det blåser och sjunker inte under 4 grader i vattnet! Välkommen till brädviken!

• voodoo

Medlem
    13 november, 2000 vid 21:21

Har varit rätt dåligt med nordliga vindar va.. har annars lärt mig att Rullsand är rätt oslagbart vid NO helt suveränt…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var skall jag resa till jul???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.