Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Var tar alla racingprylar vägen

Taggad: 

• Var tar alla racingprylar vägen

Publicerad av peterb på 17 mars, 2006 vid 11:36

Var tar alla Formula prylar vägen? Det måste finnas massor av master, segel, brädor och bommar som ligger i garagen och skräpar. Det finns ju knappt inget under säljes. Behåller ni prylarna hemma eller är dom sönderkörda?

Bulan

Ps letar efter en mast 490-520 och segel 9,0-10,0.

jester svarade 19 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • peterb

Medlem
    17 mars, 2006 vid 11:37

Jag igen

Ring 0705-749399 el 0470-749357 om ni har något att sälja.

• jester

Medlem
    17 mars, 2006 vid 13:06

Har haft min till salu hela vintern, men fick sålt den precis… 😉

• tobhed

Medlem
    17 mars, 2006 vid 13:18

Kul att höra Jesper.
    Det leder en in på nästa fråga – tas annonserna aldrig bort trots att man har markerat dem som ”sold”?

• jester

Medlem
    17 mars, 2006 vid 13:46

Tror inte det. Man får ju iaf en varning via mail att man måste förnya annonsen efter 60 dagar. Kanske tas bort automagiskt om man väljer att itne svara (man får möjligheten att förnya, eller sätta den som såld..)

Tog just bort ett par annonser. 3 av mina annonser låg under ”most viewed”… 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Var tar alla racingprylar vägen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.