• bohn2fly

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 11:31

    Har ni sett på fan, det ska brall på måndag rak östlig vind. Och på måndag är det röd dag, så då är vi lediga.

    Vad sägs om att samla styrkan vid Domsand, en fet spot som fungerar hur bra som helst i östlig vind. Jag har sett den med egna ögon smile.gif

    Okej, det kan ju tänkas ändras igen…men va faan. det känns ju lite bra att ha något att se fram emot.

    Jag befinner mig i Skövde, så jag åker därifrån.

    Vad sägs?

    /Peter

  • biorno

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 12:31

    Jag har ju för förhandlat mig till att få fritt i helgen och åka iväg… så blåser det inte… suck.

  • ollefax

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 12:56

    vart ligger domsand? känner igen namnet…

  • guran

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:09

    blåser det så hänger jag på laugh.gif var o hur långt är det?

  • bohn2fly

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:13

    Gå in på WIndguru och logga in med: bohn2fly

    utan lösen det behövs inte…där har ni en guldgruva på secrets spots i och runt hela östergötland…

    Längs nere i vänstra hönet står det MapQuest” klicka på det så får ni upp en karta vart spoten ligger.

    Asså fan vad DATA är bra visst blush.gif

    /Peter

    “Commodore 64, 4-ever”

  • bohn2fly

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:15

    Svar till:


    Jag har ju för förhandlat mig till att få fritt i helgen och åka iväg… så blåser det inte… suck.

    [/ QUOTE ]

    Men för faan, förhandlat, vem bestämmer i din stuga egetligen tongue.gif

    Säg som det är, du drar den dagen det blåser, där emellan umgås ni…annars kan det ju kvitta eller… grin.gif

  • stebe

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:21

    Svar till:


    blåser det så hänger jag på laugh.gif var o hur långt är det?

    [/ QUOTE ]

    Gå och jobba med dig, flygplanet kommer inte och laga sig själv wink.gif
    Vi får kanske försöka jobba lite mer på roliga “pyrotekniska” saker man kan göra på stranden när det inte blåser shocked.gif

  • bohn2fly

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:32

    Vi kan ju spränga träden på Tvärskogsudde och hävda att vi sett talibaner med ont uppsåt eller nåt…

  • guran

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 14:12

    jag jobbar som aldrig förr! bytte en säkring på förmiddagen cool.gif plus att den här tråden aldrig tar slut så det är erat fel grin.gif
    kollade upp Pietzo tändaren till våran kanon igår. den kostar 79 spänn på clas i sjön så jag tycker du tar dig i kragen o börjar räkna ut gasflödet i pipan så åker jag o kper hårspray wink.gif

  • guran

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 14:15

    funkar inte visingsö i östligt?

  • bohn2fly

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 16:52

    Man kan ju lätt tro det. men den tiden det tar att ta sig fram och tillbaka till ö-jäveln så har vi hunnit köre en vända skjutit av några potäter och grillat korvjävlarna…på domsand

    /P

  • walle

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 16:59

    Om ni e intresserade kan jag kolla upp med Fredrik om en ev Wakeboard session i helgen cool.gif och börjar det blåsa e de ju bara att skicka upp kiten! smile.gif

  • biorno

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 18:03

    Låter fett !

  • ollefax

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 20:08

    Har någon kollat upp bråviken?

  • bohn2fly

    Medlem
    26 maj, 2004 vid 20:19

    Jag har varit i Bråviken på Lindö, det går om inte något annat finnns. Ett stor jävla betongfundament till brygga finns vid badplatsen, så det gäller att passas sig. Nej, Domsand vid östliga vindar det är grejer det…

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.