Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varamons vindsurfingklubb

• Varamons vindsurfingklubb

Publicerad av guran på 30 maj, 2004 vid 13:34

Tänkte ta min rosa ful jetta o glida över till Motala nu på tisdag kväll för vindsurfingklubbens möte grin.gif Är det ngn mera som är sugen att hänga på?

guran svarade 20 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • walle

Medlem
    30 maj, 2004 vid 18:20

Vad sa dom på mötet???

• biorno

Medlem
    31 maj, 2004 vid 07:48

Jag ska till Mantorp travet och vinna pengar på tisdag så jag kan köpa hela viken, sen ska sätta upp skyltar med förbud att bada och sola.

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2004 vid 09:26

Dumt att åka dit på tisdag tycker jag för mötet är nämligen på torsdag 3:e Juni 18.30 Skogsborg.

Mvh Tompa

• anonym-anvandare

Medlem
    31 maj, 2004 vid 12:13

Hi guys…
    Here is Stéphane.. the French guy..
    In my corridor there is a guy that would be interested in learning Kite surfing.. he would like to give it a try in a club be
    fore buying anything (he’d better be sure he enjoys it)….
    So as I heard there was something getting prepared for this summer in Motala, maybe you can tell me who he should contact… wink.gif

Thanx…

Stéphane

• guran

Medlem
    31 maj, 2004 vid 19:12

då kan du kanske muta fabriken i Ukrania som tillverkar din foil o bli team åkare grin.gif
    så det är torsdag…. passar ju ännu bättre cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varamons vindsurfingklubb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.