Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg bilderna…

• skotten

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 21:36

: ( sad I wasnt there lads.

• johanw

Medlem
    12 oktober, 2009 vid 21:43

…….

• neven

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 07:43

Haha galet! 🙂

• lelleee

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 09:30

haha, jag har ingen aning om vad som hände den kvällen 🙂 hur mycket fernet drack man?? varför va jag hemma vid kl 5 på morgonen?? och varför ser det ut som att jag har fått stryk?? och varför har man inte sett neven kita på länge?? hahaha

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 09:40

Var jag där?

• nordstedt

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 10:52

Du kan inte ha fått i dig särskilt mycket Linus, varje gång jag pratade med dig fick jag en halv öl/fernet/drink över mig 😉 Måste ha varit ett ostadigt golv på majas.

• lelleee

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 11:51

haha, ja med det röjet som va framför scenen så borde golvet gungat ganska mycket

• debkausf

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 15:37

Gött ös gubbar! Uffe på majas var toknöjd med vårat goa gäng o vi är välkommna tillbaks anytime! Trevligt att så många kom. Vi var ca: 90 pers.

• sourra

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 17:33

M.U.T.E. var stabila som fan

• debkausf

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 18:01
    sourra;583111 wrote:
    M.U.T.E. var stabila som fan

Dom hade skitkul dom mä. Dom kommer gärna nästa gång också.

• kamikazekiteren

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 18:40
    debkåusf;583116 wrote:
    Dom hade skitkul dom mä. Dom kommer gärna nästa gång också.

jag skiter i om vi hadde skitkul , jag är alltid med om det serveres sprit! Snart skal jag slå jonaish 3,0 , måste bare trene litt först!

• davids

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 20:13

Moahaha quelle soaré! Men ser dåligt med fernet i bild?!? Myt?

• sourra

Medlem
    14 oktober, 2009 vid 17:40

Tack för den supertunna Ion-våtdräkten Erik. Men du, vad är Ion för nåt företag egentligen? Det ser ut som att de har mer än våtdräkter i sitt sortiment… http://www.rickjensen.de/2009/10/10/sex-and-crime-an-der-waterkant

• kamikazekiteren

Medlem
    14 oktober, 2009 vid 18:59
    sourra;583351 wrote:
    Tack för den supertunna Ion-våtdräkten Erik. Men du, vad är Ion för nåt företag egentligen? Det ser ut som att de har mer än våtdräkter i sitt sortiment… http://www.rickjensen.de/2009/10/10/sex-and-crime-an-der-waterkant

erik kjöper dom i fetish butikken i malmö, så det är inte värmeformågan som är det viktigste med ditt ”supertynna” kledesplagg. 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg bilderna…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.