Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg : Clinic 7 aug-14 aug 2004, lite bilder.

• Varberg : Clinic 7 aug-14 aug 2004, lite bilder.

Publicerad av koste på 6 september, 2004 vid 20:23

Hej på er som var med på clinic..
    Detta har hänt.
    Det var 30 grader och blåste 1-4 m/s de första dagarna..
    En aning sjöbris då och då. Vi drog ner 2 dagar till Malmö, Klagshamn och där fick man iallafall planing, med 8.6
    Jag råkade skaffa ett 8.6 segel månaden innan och det var det enda jag använde på hela veckan.
    Synd på vädret, och bristen på aktiviteter. Surfers paradise lovade att det skulle bli bättre nästa år… Jag ska dit igen om det funkar. Billigt var det.
    Gjorde ett collage på veckan som gick..
    Lägg till mig som polare eller vad det nu heter.
    Petteri. uuja@yahoo.com

koste svarade 20 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg : Clinic 7 aug-14 aug 2004, lite bilder.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.