Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg i S-SO ?????

• varberg i S-SO ?????

Publicerad av jbi på 22 september, 2005 vid 09:02

Tio man starkt från Linköping invaderar Apelviken fredag-söndag.Chansen till vind verkar ju kunna bli fredagen i halvkass Syd. Vad funkar bäst då,Björkäng eller ???

stebe svarade 19 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • pewe

Medlem
    22 september, 2005 vid 10:01

S-SO Olofsbo funkar bra i SO! Ligger som en stenö utanför så bakom den blir det sweet! Helt platt och fint!

Kör samma väg som mot björkäng fortsätt förbi rakt på och sväng av mot falkenberg (T-korsning) sedan tar du höger mot lommen och när du kommer till en rondell tar du vänter sen står det Olofsbo havsbad och vips så är du där.

/Peter

• jbi

Medlem
    22 september, 2005 vid 10:07

Tack !! Hur långt kan de va från Apelviken, cirka ?? Nån av er som kommer köra där imorrn fredag ?

• pewe

Medlem
    22 september, 2005 vid 10:22

Det är ca 1.5 mil kanske. Önskar jag kunde köra men sitter i skiten i sthlm med jobb.

/peter

• lasse62

Medlem
    22 september, 2005 vid 14:26

Jag kanske kommer….
    Borde väl funka både i Läjet o Getterön med lite god vilja

• stebe

Medlem
    22 september, 2005 vid 14:28

Imorn kommer jag o B2 ner i surfmobilen..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg i S-SO ?????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.