Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg lördag??

  • haze

    Medlem
    18 januari, 2008 vid 23:55

    Nja jag vet inte.. Jack övertalade mig att skriva detta…. Kom på att jag har en nia som minst just nu och att den är traisg dessutom.. Får nöja med mig mina NAISH foils…. Och snowkita…..

    Shit jag börjar bli som Jonaish nu….

  • debkausf

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 08:54

    @sourra 439451 wrote:

    Fan lördagen ser läskig ut. Wind-Gudrun säger 11 m/s med byar upp mot 19 m/s. Söndag it is för mig.

    Du som alltid snackar om att du har depower så det räcker till månen å tebax!!!!! Passa på att häng med oss andra ut i a-bay i em??? Eller ska du sitta hemma o räkna AR……:grin: 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  • sourra

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 09:25

    Hehe, nja jag ska jobba 11-15 så det blir inget åka. Men ta det försiktigt om ni ska ut idag. SMHI rekommenderar folk att stanna inne pga styrkan i byarna. Peace!

  • wakenils

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 09:34

    om det droppar lite så kan det bli riktigt nice!

  • debkausf

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 10:18

    Jag o farfar sticker ut i a-bay vid 13-tiden, har börjat droppa nu!!

  • sourra

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 11:33

    Bastardos! Ta lite bilder i alla fall så en butiksslav kan få se vad han missade.

  • haze

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 11:55

    Skjut mig nu…. Och ge mig inge mer sprit… Och jag vill oxå se bilder från denna dag…

  • debkausf

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 15:23

    Blev inga bilder(mig veterligen), men det var gott om stora vågor o skum…. byigt men fett o max depower! Nu får vi bara hoppas att vattenståndet är fortsatt högt under natten o sjunker under morgondagen, kan bli riktigt fina waves imorgon då!!! Hoppas!!!

  • rusiak

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 15:47

    Ja de var gött! Fullt flås o lite solsken lindrade baksmällan bra 🙂

    Sofia knäppte en del bilder, men de blev litta oskarpa + att jag är för ful att visa

    Mer åkning i mon!

    //Alex

  • surfmc

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 15:52

    @rusiak 439561 wrote:

    Ja de var gött! Fullt flås o lite solsken lindrade baksmällan bra 🙂

    Sofia knäppte en del bilder, men de blev litta oskarpa + att jag är för ful att visa

    Mer åkning i mon!

    //Alex

    Skönt att vi slipper se…..nej men lägg ut lite bilder!

    Jag åkte förbi viken strax innan 13 tiden och såg att du var ensam kitare på vattnet, såg fint ut. Hade inte tid att stanna och fota tyvärr.

    Jag hittade dessutom en bräda när jag var ute en sväng nyss vid viken, den återfås mot billig skotsk whiskey importerad från Portugal så kanske min förkylning släpper……….

  • rusiak

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 16:01

    @surfmc 439565 wrote:

    Skönt att vi slipper se…..nej men lägg ut lite bilder!

    Jag åkte förbi viken strax innan 13 tiden och såg att du var ensam kitare på vattnet, såg fint ut. Hade inte tid att stanna och fota tyvärr.

    Jag hittade dessutom en bräda när jag var ute en sväng nyss vid viken, den återfås mot billig skotsk whiskey importerad från Portugal så kanske min förkylning släpper……….

    OOOOOOOOOh, undrar just vems bräda det kan vara?! Hoppas den personen har litta whiskey, t.ex. Golden Loch (“Fine aged whiskey”) att bjucka på isf. Kvalité är något man inte skall tumma ner på!

    Dras också med förkylningen än, vilket olla till bascill att klänga sig fast i halsen. Men tror nog dagens motion jagade ut de sista! För säkerhets skull ska jag toppa med en fylla i Gbg i kväll, tjoohoo!

    Hörs senare grabben, tack för hjälpen!

    löx

  • mat

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 16:02

    Fan Alex, var du själv i Abay? Vi var i Lejet. Nic, Yann, Kent, några till och jag. Faktiskt riktigt kul fast byigt. Axelhjöd vågor rätt cleana. Hade min Cult 6 med 24 meter och Kenta en 7:a med 10 meters linor 🙂
    Kan oxo bli fint imorgon. Drar till Lejet vid 9.30 tror jag

    /Mat

  • wakenils

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 16:09

    det var nice i läjet idag! gött o få lite air och hangtime!
    Yann blev det några bilder?

    undra vad det ska blåsa imorgon, dmi o windguru är lite oense… skulle vara gött med en 5:e surfdag på 8 dagar… man kan inte säga att det är off-season direkt =)

  • rusiak

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 16:10

    @Mat 439570 wrote:

    Fan Alex, var du själv i Abay? Vi var i Lejet. Nic, Yann, Kent, några till och jag. Faktiskt riktigt kul fast byigt. Axelhjöd vågor rätt cleana. Hade min Cult 6 med 24 meter och Kenta en 7:a med 10 meters linor 🙂
    Kan oxo bli fint imorgon. Drar till Lejet vid 9.30 tror jag

    /Mat

    Nao senõr, var ju lite folk runt omkring 😉 2a turen ut så kom bonnen ut oxå, så de var sköj! Ahh, låter som ni hade de gött där nere, Läjet sviker ju sällan..

    Vi hörs på morrn!

  • sourra

    Medlem
    19 januari, 2008 vid 16:44

    @WakeNils 439574 wrote:

    det var nice i läjet idag! gött o få lite air och hangtime!
    Yann blev det några bilder?

    undra vad det ska blåsa imorgon, dmi o windguru är lite oense… skulle vara gött med en 5:e surfdag på 8 dagar… man kan inte säga att det är off-season direkt =)

    DMI Väderkort säger 17-21 m/s imorgon kl 13
    DMI Ocean säger 8-11 m/s kl 13
    SVT säger 6 m/s
    SMHI kustväder säger 9-13 resp 8-12 beroende på kuststräcka

    Känns som att det blir 12:a eller 9:a imorgon. Ska Herr Hujjman med?

Sida 5 av 7

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing varberg lördag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.