Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg måndag någon?

• joje

Medlem
    6 november, 2006 vid 15:40

Var där en dryg timme idag. Helt ok drag med min 7m Tribal. Byigt som skam men fantastiskt varmt i både luften och vattnet – rena sensommaren.
    Försökte åka lite med min North Rocketfish men toside-grejen funkar dåligt. Säljer brädan – any takers?

/J

• wakenils

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:18

Fett bra idag! Körde tills man knappt såg vågorna längre… Gött o blanda vågridning med lite hopp (samt att bli rejält spolad), instinct 7:an var gjuten!

• gogga

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:26
    joje wrote:
    Försökte åka lite med min North Rocketfish men toside-grejen funkar dåligt. Säljer brädan – any takers?

/J
    Vad ska du ha för den? lite sugen men förmodligen inte råd…

• joje

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:38

Tja man får ju en ny för 6000.- på Wallen, min är inte årets utan fjolårets…

2000.- pok, ev frakt på köparen

Den är mycket lite använd.

/J

• zilversurfarn

Medlem
    6 november, 2006 vid 18:52
    joje wrote:
    Tja man får ju en ny för 6000.- på Wallen, min är inte årets utan fjolårets…

2000.- pok, ev frakt på köparen

Den är mycket lite använd.

/J

Lite sugen är man ju…
    Hade varit gott med en sån idag. Jäkligt goa vågor i Apelviken fast lite för stort med en 9:a. 17m/s i byarna.
    Kommer du ner imorgon så provar jag gärna! 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA