Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg, onsdag

• axelne

Medlem
    18 april, 2006 vid 13:18

Jag hänger med om jag kan ordna lift från Gbg. Ledig hela dagen…. Någon som har bil och ska köra från Gbg?

• mat

Medlem
    18 april, 2006 vid 13:29

Nada surf imorgon! Ska ju inte blåsa nåt! ikväll, kan bli lite kväll session i Apelviken…. 🙂

/Mat
    http://www.alohaphoto.nu

• surfmc

Medlem
    18 april, 2006 vid 17:55

Det ser ju inte ut att bli kanonvind men det kan gå på förmiddan. Lite lunchbris kanske kan ge lite fart även då. Jag kommer testa i alla fall, satsar nog på Apelviken.

• jezaja

Medlem
    18 april, 2006 vid 18:58

Skulle varit ute idag istället, blåste precis så det funkade rätt bra med 14 vid 12-tiden, var nog lite bättre innan dess men vem orkar ur sängen tidigare än så 😉
    Mojnade dock ganska fort..

• rusiak

Medlem
    18 april, 2006 vid 21:35

Ahh, ni missade ju en kanonkväll i Abay igår! Var helt ensam o hade lagomt gött tryck i 14 en bra stund. Solnedgång o Abay för mig själv..syg på den ni 😉 O sen var ja o Mat o cruisade i viken nu ikväll…

//alex

• surfmc

Medlem
    19 april, 2006 vid 12:33

Tjena !

Då var man hemma efter ett par timmar i A-bay, gött ! Körde 17 kvm mellan 10-12 och sen körde jag en switchblade 12:a ett tag därefter, när jag drog var det en crossbow 16 och en Contra 16.5 ute och flög.

Ser ut att bli tidig vind i morgon och sämre lite senare.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA