Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg torsdag!

• Varberg torsdag!

Publicerad av virena på 25 juli, 2007 vid 22:38

Tjohopp vad det blåser. Livet e ju hur grymt härligt som helst:grin:.
    Jag och Tompa drar vid 10 tiden till varberg imorn. Nån mer som vill åka med?

Fasen vilken härlig dag det var i Läjet idag. Solsurf med helt ok tryck i 9an, vad mer kan man begära.

Hur gick det med bussen David? Hoppas ni fick ordníng på den.

wakenils svarade 17 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • snygging

Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:22

sticker ni till björkäng då eller kommer lejet fungera i nästan rak syd. Jag funderar på torkel!

• wakenils

Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:23

Grym dag igår minsann! Aldrig fel att vara hålla sig varm i kortdräkten…

Som vanligt inga bilder från kitingen men surfbussen var clean, dock lite tung att knuffa… Hoppas det är nåt enkelt fel David!

Kör hårt idag Virena!

• virena

Medlem
    26 juli, 2007 vid 07:45

Jag, tror läjet funkar. Testar där iaf, tråkelstorp e inget skoj:smile: När drar du, lagom till det mojnar:wink:. Fick ni kört nåt igår. Hör av dig om du vill åka med vi drar om nån ca 20 min.

Ja, jag skall försöka köra hårt Nils, men jag kan knapp röra mig så trött e jag i kroppen av all lek. Jag får väl vila upp mig på jobbet imorn:wink:

• jezaja

Medlem
    26 juli, 2007 vid 08:23

@Virena 400266 wrote:

Jag, tror läjet funkar. Testar där iaf, tråkelstorp e inget skoj:smile: När drar du, lagom till det mojnar:wink:. Fick ni kört nåt igår. Hör av dig om du vill åka med vi drar om nån ca 20 min.

Ja, jag skall försöka köra hårt Nils, men jag kan knapp röra mig så trött e jag i kroppen av all lek. Jag får väl vila upp mig på jobbet imorn:wink:

Jag och flickvännen drar till läjet nu. Verkar bli okay tolvaväder.

• tjoppe

Medlem
    26 juli, 2007 vid 08:37

jag är ju redan här!!! man borde bo i varberg för jämnan!

Ska käka frukost etc… sen kommer vi 🙂

Provar läjet annars blir det björkäng!

//Pär

• sourra

Medlem
    26 juli, 2007 vid 09:33

Fan vad fint att päronen kommer på besök från Umeå så man slipper njuta av kvällens och helgens fantastiska prognos. Men det är ju fint att ni får åka. Ingen är ju gladare än jag för det. Verkligen.

• wakenils

Medlem
    26 juli, 2007 vid 09:54

@sourra 400297 wrote:

Fan vad fint att päronen kommer på besök från Umeå så man slipper njuta av kvällens och helgens fantastiska prognos. Men det är ju fint att ni får åka. Ingen är ju gladare än jag för det. Verkligen.

Om de åkt hela vägen från umeå är det väl inget problem att lägga på en timme o glida ner till varberg?

• sourra

Medlem
    26 juli, 2007 vid 10:42

@WakeNils 400302 wrote:

Om de åkt hela vägen från umeå är det väl inget problem att lägga på en timme o glida ner till varberg?

Nej det har du rätt i Niels. Tanken har slagit mig men ”Morsan, sitt här i regnet medan jag surfar några timmar. Farsan! Du kan gå och plocka lite sten där borta.” skulle nog göra mig arvslös. Fast om jag kan få dom att strosa loss i fästningen och kolla in bockstensdammet i några timmar är jag safe. Jag meddelar ifall jag kan göra er sällskap.

• tjoppe

Medlem
    26 juli, 2007 vid 19:35

AAAH vilken härlig kväll!!!!!!!

Dagen var också bra, men vilken kväll!!!!

MUMS

//Pär

• wakenils

Medlem
    26 juli, 2007 vid 19:54

Kan inte varit bra idag, var ju vilodag (jobb) men hela helgen vid skrea strand blir grymt!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varberg torsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.