Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför alla dessa elaka inlägg och svar?

  • Varför alla dessa elaka inlägg och svar?

    Publicerad av virre_bu på 27 juni, 2003 vid 16:36

    Jag förstår inte varför vissa bara skriver elaka saker?
    Varför BARA snacka skit?
    Och när ni gör det, varför är ni anonyma?
    Fattar inte detta…
    Om ni inte tycker om ett märke så behöver ni inte skriva det 10.000 gånger… Det räcker om ni låter bli att andvända detta märket…..

    virre_bu svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • hengo

    Medlem
    27 juni, 2003 vid 17:50

    word!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2003 vid 22:46

    för att alla jävla idioter som hänger här är kitenördar utan liv…

    /Lars Heiner

    http://www.windsurfing.nu

    PS: Windsurfing rulz!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2003 vid 23:35

    Man borde igentligen fixa så att det krävs medlemskap på sidan för att posta här. Sen knyta varje namn till en email-address. Tror man skulle bli av med en del av skitsnackarna då.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2003 vid 23:43

    mogna klubben här ja

    gött o sånt

    Hugo

  • kitelife

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 00:05

    har inte du kommit lite fel confused.gif eller har du redan tråkat ihjäl alla på W-surf forumet crazy.gif och nu vet du inte riktigt vad du ska ta dig för?

    ( : ja jag vet men det blåser ju f*n inget : )

    Kitesurferen.dk

  • miketk

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 04:26

    Lars Heiner
    Tycker du ska ta och prova kita innan du säger något.

  • virre_bu

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 09:27

    Håller på att lära mej kite…
    Kan erkänna att jag är jävligt grön..
    Men det känns ju inte så jävla kul när man har köpt grejer och det bara snackas skit om det märket.. Fast sen upptäckte jag att det snackades skit om alla märken…
    Och varför trackar man ner på en musik grupp?
    Faan då har man verkligen inte nåt liv…!
    Dra ut och kita istället för att sitta och snacka skit om alla… Fy faan va mycket roligare ni skulle ha då…

  • mav

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 10:52

    jag håller inte med om att man bör ha medlemskap för att få posta, på kiteforum.com infördes detta o hela forumet förlorade massor av de folk som gjorde forumet kul, det blev ganska intresant när folk från hela värden skrev precis som de tyckte, självklart fanns det folk precis som här som bara snackade skit o tyckte dom o deras grejer var bäst.

    Tänk minst en gång innan man skriver.

    /E.

  • villjam

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 13:22

    Låt forumet vara fritt.. Anonymitet är en viktig del av demokratin smile.gif ..

    Hur som helst så är det bara att ta allt med en nya salt. Särskillt det som skrivs om vilket märke som är bäst/sämst..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 15:38

    Ja lasse man. kitare är dumma i huvudet. de bara står på stranden och svänger med sina drakar fram och tillbax tills nån stakare får den i huvudet. ooo.gif de är för dumma för komma på en bräda med segel och surfa iväg grin.gif grin.gif grin.gif
    pwjib1.jpg

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 15:56

    Okey,
    Vi är inte inne på ert forum o snackar skit bara för att det inte blåser…
    då borde ni väl klara samma sak?

    ta erat pick o pack o stick tillbaka till vsurfingforumet.

  • draksurfarn

    Medlem
    29 juni, 2003 vid 10:09

    Svar till:


    de bara står på stranden och svänger med sina drakar fram och tillbax tills nån stakare får den i huvudet

    [/ QUOTE ]

    Men det är ju det kitesurfing går ut på. PUCKO! grin.gif grin.gif grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 juni, 2003 vid 12:48

    Men vad är det här då! Ser jag inte windsurfare som öppnar käften och pratar massa skit! Är själv windsurfare till 100% och som ska börja kita nu, väntar på min gaastrutrustning. Inlägget från dessa windsurfare förstör för oss alla windsurfare och vad är det för skillnad mellan kitare och windsurfare egentligen, båda vill ha kul på vattnet och så många blåsiga dagar som möjligt! Och varför klaga på något som ni förmodligen aldrig har testat. Det här kan komma som en överraskning men windsurfare kan faktiskt kitesurfa utan att få mindre status i windsurfingklubben och på beachen, jag lovar! Hoppas att jag slipper se fler sådana här löjliga inlägg från windsurfare hädanefter!

    100% WINDSURFING – OCH KITESURFINGRULES!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 juni, 2003 vid 12:52

    Och virre_bu, du har så rätt så…..100% RESPECT!!!! Om cirka en vecka kommer mina kiteprylar! 😀

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 juni, 2003 vid 16:25

    “vad är det för skillnad mellan kitare och windsurfare egentligen”

    Idiot… Det är inte biologilektion de här… Kul ovan med inlägget att ngn “stakare” skulle få ngt i huvudet. Illitteräre fan…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Varför alla dessa elaka inlägg och svar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.