Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vart drar Halmstadborna i helgen?
-
Vart drar Halmstadborna i helgen?
Publicerad av _alexander på 2 juni, 2005 vid 15:35Jag bara undrar vart halmstadlocalsen drar?
drar ni till varberg eller häckar ni på hemmaplan?_alexander svarade 19 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag drar till Habo
Stannar du hemma lille ponken
Lör fm Vilshärad em Dogge
Sön fm Dogge em Dogge/Ringenäs
Enl dagens prognos
Kan ju vara värt att dra till Läjet lör om prognosen håller.Järnet!
-
Shit vad najs prognos det ligger just nu. Jag och Adde har FF så vi tar Mercan och åker till vinden.
Vi ringer dig och kollar läget Andy. Adde har ditt nummer. -
jag är ganska inne på dogge faktiskt, samt att man har golftävling IGEN när dt ska blåsa finns ju fan inte asså.
när drar du till läjet då?
drar kanske dit efter jag vart på surfersparadise och sniffat på nån ny härlig 5,3
känns lite surt att hosta upp 4300kr för ett manic i hstd men vad gör amn inte för att kunna köra 5,3anpå en 4meters mast? -
tack ändå
men jag har redan fått klartecken från sponsorn att hämta ut det imorgon
alltid lika gött med kartongnytt på vattnet!
den lär bli använd hela helgen som det se ut nu -
Du din lilla bortskämda spoling
köp ett Crossover
Jag ska till Habo, en gång till; Jag ska till habo
Hoppas ni får grym segling hemma!
Kör Järnet! -
men du crossovern går inte på 400 mast även om jag har en sc6 mast som hade passat, rdm är ju så mkt bättre och coolare!
lycka till i habo
/Alexander -
Naturligtvis är det Varberg som gäller!
Varberg levererar ju fler gånger, det blåser mer och det är bättre segling!
Vi ses i Varberg! -
Crossovern går att rigga på 400 mast behöver 32 cm förlängning, och eftersom du är flugvikt lirar det ju!
Ja Varberg regerar! viva la apel babel
bäst på vsv!
-
Jag var och köpte ett sprillan manic 05 idag och cyklade hem glad som fan med det
och sen testriggar man det och upptäcker till sin förvåning en liten reva mitt i x-plyn!
kanske borde hålla mig kvar vid simmer? men gaastra har ju bara så sjuukt goa detaljer på sina segel -
Jag misstänker att han ska på freestyletävlingen där idag lördag-söndag. Hela svenska eliten mm.
/Magnus -
tyvär tror jag inte det, peter sa att det måste hänt i shopen.. himla trist då han inte kan skicka tillbaka det till gaastra så förmodligen får han ta det själv, ddet var ingen stor reva 2 cm kanske? men när amn sedan ska sälja det så förlorar man ju multum på att det står lagning i annonsen samt om man betalar 4300:- ska det vara helt
-
Klart att det ska vara helt!
Vart är vinden förresten??!!
Logga in för att svara.