Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i helllvete e vinden??

• Vart i helllvete e vinden??

Publicerad av s66 på 22 oktober, 2004 vid 15:44

Vi hade kulingvarning lovat här nere i Hanöbukten med 12-16m/s. Vi hade inte ens planing me 7,0 och jag hade inte ens mina saker i vattnet. Fasen va skumt, lite smått besviken.Gubbs…var åker vi imomrgon? Sydkusten, Västkusten….vart? Har fan ingen aning men segla ska ja i alla fall. Hör av er 0709/546676// Andreas S-66

peter-andersson svarade 21 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • jks

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 15:58

I västerbotten!
    Planade finfint med 7,2 respektive 6,6 idag strax utanför UMEÅ.
    Så nu vet du!/jesper

• surfen

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:05

Uppsala/Ekoln fullt drag med 5,9m² stundom lite överriggad (9:30-13:30) Vinden droppade i 30 minuter runt 12tiden sen var det fullt ös igen, mumma…..

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:16

Varför kom du inte till Lindö? Vågbräda och 4.7 (du hade nog föredragit 5.4), en och annan våg fanns det också.
    Pelle

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:28

ee vert på lidingö ver det??

• tabi

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:31

Lindö och Lidingö är inte riktigt samma plats…

• surfen

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 16:36

Var ligger Lindö då? confused.gif tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 17:10

Lindö ligger utanför ronneby. Haga med 5,3 på förmiddagen och sen 5,3 i grönhögen för att sedan få 4,7 efter kl 3

Markus S-77

• _alexander

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 17:24

4,5 i halmstad bra på eftermiddan men avtog sen vid fem för att sedan öka när det började bli mörkt.
    skönt att äntligen dom västliga vindarna har kommit igen laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 18:11

Fullt drag i Björkvik, 5.4, stundtals överriggad.
    Vinden droppade efter 16.00 ungefär.

Irie Man

• tdk

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 18:38

Vi hade faktiskt helt ok vind i Askim med.. Kört 5,7 sendan lunch.. Vinden kom å gick lite, men överlag helt ok..

//Thomas som äntligen har satt vulkan!! 2,5 gånger dessutom.. grin.gif

• styret

Medlem
    22 oktober, 2004 vid 19:14

FAN! ska aldrig mer låta morsan bjuda folk bara för jag har fyllt år. hellvete.
    men nu har jag ju råd med negativscannern iofs…

• surfslusken

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 15:00

Svar till:

Vi hade kulingvarning lovat här nere i Hanöbukten med 12-16m/s. Vi hade inte ens planing me 7,0 och jag hade inte ens mina saker i vattnet. Fasen va skumt, lite smått besviken.Gubbs…var åker vi imomrgon? Sydkusten, Västkusten….vart? Har fan ingen aning men segla ska ja i alla fall. Hör av er 0709/546676// Andreas S-66

[/ QUOTE ]

Var höll du hus igår då Andy, Va du bakfull igen? Körde Apelviken, ”Ner i fickan, upp på läppen, smack manöver” osv osv du vet. Så kunde du ha stannat här i Varberg o tagit ett par järn idag!

• peter-andersson

Medlem
    23 oktober, 2004 vid 16:17

Mackan, kollat nåt på det filmade? skicka nåt till mig på msn.
    Nice session i fredags, synd att vågorna inte höll i sig bara.

hade gott.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA