Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i Stockholm till helgen??

  • surfslusken

    Medlem
    25 september, 2008 vid 21:28

    Besöka Kelly`s e väl de enda vettiga man kan göra en helg i Stockholm??

  • goretex

    Medlem
    25 september, 2008 vid 21:34

    @surfslusken 502652 wrote:

    Besöka Kelly`s e väl de enda vettiga man kan göra en helg i Stockholm??

    Ni västkustare är ju bortskämda med vind och förhållande jämfört med oss från östkusten! Men Kelly’s är ju långt från skönaste haket i Sthlm men billig bira har dom ju!

    När ni snackar om trälhavet, är det Brevik ni drar till då?
    Ser snarare ut att bli VNV än VSV.
    [edit] Just de ja, jag tänker på söndagen där med vindriktningen, har inte tid lördag!

  • stefanlindmark

    Medlem
    25 september, 2008 vid 21:55
    Goretex;502654 wrote:
    När ni snackar om trälhavet, är det Brevik ni drar till då?
    Ser snarare ut att bli VNV än VSV.

    Österskärs havsbad finns också och inte lika långt att åka. Sandstrand + stor gräsäng. Brukar finnas toalett och dricksvatten tillgängligt. Det finns i källare/souterrängvåning på huset bredvid omklädningsskärmen mellan parkeringen och stranden. Vet inte om det alltid är öppet. Inte samma hus som Österskärs Vattensportklubb.

    Någon km innan går det att proviantera på Österskärs Handel, en närbutik öppen alla dagar till 19. Vissa helgdagar brukar ett litet gulligt improviserat fik slås upp i en carport till ett av husen precis på andra sidan ängen (på Strandvägen) men det vet man inte innan.

    Åker själv ut från privat brygga en bit därifrån när jag ska bada brädan, men jag stannar och rastar där ibland.

    Verkar bli VNV söndag, men fortfarande VSV lördag.

  • broderisak

    Medlem
    26 september, 2008 vid 05:31
    Goretex;502654 wrote:
    Ni västkustare är ju bortskämda med vind och förhållande jämfört med oss från östkusten! Men Kelly’s är ju långt från skönaste haket i Sthlm men billig bira har dom ju!

    När ni snackar om trälhavet, är det Brevik ni drar till då?
    Ser snarare ut att bli VNV än VSV.
    [edit] Just de ja, jag tänker på söndagen där med vindriktningen, har inte tid lördag!

    Vart tänkte du köra nånstans? Jag är osäker vart jag skall köra. Men tittar man rakt ut genom fönstret nu så blåser det inte alls då det är stiltje.

  • hanlar

    Medlem
    26 september, 2008 vid 05:32

    @argulander 502608 wrote:

    VSV på lördag, blir nog Farstanäs. VNV på söndag kan bli Ravinvägen i Saltis (Erstaviken). Klas

    Du blir inte ensam där iaf. Vi är 2-3 st till som åker dit. /Hans

  • electric

    Medlem
    26 september, 2008 vid 09:19

    @argulander 502608 wrote:

    VSV på lördag, blir nog Farstanäs. VNV på söndag kan bli Ravinvägen i Saltis (Erstaviken). Klas

    Farstanäs för mig med på lördag … helt klart lovande prognos. /Lars

  • larry

    Medlem
    26 september, 2008 vid 09:50

    För mig lutar det år Närlunda, Ekerö, lördag em för lite freestyle och Salnö, Väddö, söndag för lite vågor.
    //L

  • mwp

    Medlem
    26 september, 2008 vid 10:10

    Kan lösa medlemskap på plats om man åker till Farstanäs /MWP

  • benx

    Medlem
    26 september, 2008 vid 11:11

    Blir nog Närlunda för mej också.E ju nära och bra.

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    26 september, 2008 vid 12:21

    Jag tänkte surfa på Söndag. Kollar in här på morgonen för att se vart det lämpar sig att dra. Kul om man inte är ensam.

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    26 september, 2008 vid 12:25

    Och klubben vid görveln finns kvar, men det är väl ingen överaktivitet direkt…
    Jag har mina brädor där i en container.
    http://hem.passagen.se/jbss/

  • koa

    Medlem
    26 september, 2008 vid 12:34

    …hmmm…

  • marrestar10

    Medlem
    26 september, 2008 vid 12:57

    Någon som ska till Dyvik, Erstaviken eller Dalarö nu i helgen? Eller några andra förslag i närheten?

  • goretex

    Medlem
    26 september, 2008 vid 13:43
  • broderisak

    Medlem
    26 september, 2008 vid 14:38

    Perfekt med 7,5…Goretex Får se hur mycket det blåser på Söndag för jag har själv inte så små grejor än…

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart i Stockholm till helgen??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.