Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vart ska folk idag då =)
-
vart ska folk idag då =)
Publicerad av marcel_101 på 27 augusti, 2007 vid 08:37sitter och e ledig o vill ut…………vart håller ni hus idag =))
och skotten svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara på din telefon =)larssa svarade 17 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Våran egna strand utan folk på och både plattvatten och vågor.
-
@Marcel_101 408983 wrote:
sitter och e ledig o vill ut…………vart håller ni hus idag =))
och skotten svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara på din telefon =)haahha han svarar aldrig på morgonen.. han behöver sin skönhetssömn
-
@JohanW 408989 wrote:
haahha han svarar aldrig på morgonen.. han behöver sin skönhetssömn
haha den jevlen………..måste ner o lämna min kite till han snart så det inte blir vinter innan den är lagad =)))………..tänkte passa på o kita lite också neråt kanske habo om där e lite folk idag
-
@Larssa 408988 wrote:
nån som har en kite attlåna ut så e jag på
vi gör en rääääääääääd snor en kite till dig larssa så drar vi =)
-
skall se om det går att ordna, men vart skall du isf jag börjar jobba 16
-
beeen a riding… sorry :S Maybe I can get Hugo to pick it up on his way back down.
-
@skotten 409105 wrote:
beeen a riding… sorry :S Maybe I can get Hugo to pick it up on his way back down.
jag e hemma nu med inre blödningar, hör av dig skotten man så vi kan fixa det här hehe =)
-
@Nilsson 409143 wrote:
Har en GLK 9:a, men först hemsidan!
Där e du ju:smile:
Vi saknar dej på beachen min vän.
Hoppas du får dina kites snart så du kommer igång med träningen på vattnet, inte på gymmet:smile:Mvh /Roger
-
@eagletech19 409151 wrote:
Där e du ju:smile:
Vi saknar dej på beachen min vän.
Hoppas du får dina kites snart så du kommer igång med träningen på vattnet, inte på gymmet:smile:Mvh /Roger
SOM DET KÄNNS NU FÅR DET BLI VATTENGYMPA!!!!
-
Marcel_101;409132 wrote:jag e hemma nu med inre blödningar, hör av dig skotten man så vi kan fixa det här hehe =)
Hehe,, men shit va fet kiteloop det blev! 😀
Borde filmat! -
@Selle 409227 wrote:
Hehe,, men shit va fet kiteloop det blev! 😀
Borde filmat!hahaha ja fetare än planerat =))))……………..funderar på att förtsätta öva på dom i mildare vind än idag hahahaahah
hade ni det gott då efter jag staCK, verkade som det sprack upp igen
Logga in för att svara.