Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Våtdräkt
-
Våtdräkt
Publicerad av bresky på 20 september, 2005 vid 20:20Tjena!
Någon som vet om man kan köpa Rip Curls kitevåtdräkt någonstans här i vårat land?mjersen svarade 19 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Måste bara göre ett litet inlägg ang kitevåtdräkter. Jag frös typ alltid innan, men det stretchigaste, varmaste bästa jag någonsin kört med är min nya kitedräkt från ION – sjukt grym!
-
köp enkelneopren även om det e ömtåligare.. sjukt mycket varmare. .
-
Var hittar man en ION dräkt? Finns det några andra dräkter som rekommenders inför hösten/(vinter?)/våren?
-
-
När vi ändå är inne på ämnet:
Var köpa armar till Neil Pryde?
Vad rekommenderas för frusna kite-händer? -
Pro-limit har en modell som heter ”curvd finger” förböjd finger handske som fungerar riktigt bra. Den stasar inte och är slitstark och varm.Har tyvär bara kvar 2 par i S
för 220 sek.
Har även :
Pro-limit: Move steamer 4/3 stl 50,52 (2 st) 900 sek
Ci boot (varm sko med tunn sula) 41,42 & 43 350 sek
+lite selar, stroppar, fenor och pads.Peter
Långens-kite
070-3993027
langens-kite@umea.com -
Svar till:
Tjena!
Någon som vet om man kan köpa Rip Curls kitevåtdräkt någonstans här i vårat land?[/ QUOTE ]
Jag ska beställa från USA Rip Curl Classic, 6-5-4, hamnar på runt 2000. Robban i Limhamn tar tydligen över 4000 för dom, dock inte helt oväntat. Vill du vara med o beställa så hör av dig. Blir i alla fall en hundring billigare om man e fler som beställer. Dom skickar det som gåva så man slipper tull o skit. Har vänner som beställt av samma och dom verkar vara att lita på. -
Svar till:
Var köpa armar till Neil Pryde?
[/ QUOTE ]
Armar köper man nog enklast i Kina… vet inte riktigt vad du skall ha dom till. Min farsa handlar lite med njurar och en och annan lever. Skriv privat om du vill ha lite kontakter…
PS Det är jäkligt stor efterfrågan på hälben nuförtiden. Så är det någon som tycker att de kan avvara sin ena så betalar jag bra
Logga in för att svara.