Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt???

• l-a-surf

Medlem
    11 februari, 2001 vid 16:43

Hej har några gunsails vinter dräkter i stl 52 ring för mer info
    tel 0418 14109 mob 0709926972
    Anders

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 17:10

Våtdräkten är den viktigaste delen tycker jag, själv köpte jag en riktig dräkt i våras och har förlängt sässongen till max. Man kan köpa en skit dräkt men det är inte kul att surfa o behöva oroa sig för att frysa ihjäl om man ramlar i vattnet. Ska man satsa på nått riktigt i sin utrustning så är det en smidig o varm våtdräkt. En väst med huva är oxå ett väldigt smart plagg. Ett sista tips, gamla torrdräkter kan ju kännas varma, men när du surfat i typ 5 min så kan du inte surfa mer för du är helt slut.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 februari, 2001 vid 17:11

Det finns bara en våtdräkt som är i en klass för sig.
    Ingen annan våtdräkt matchar kvalitet, värme och smidighet med NeilPryde Eclipse.

/Mange

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Våtdräkt???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.