Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Våtdräkten trasig, vart skall jag vända mig för att få den lagad/limmad?

• Våtdräkten trasig, vart skall jag vända mig för att få den lagad/limmad?

Publicerad av surfdude27 på 16 oktober, 2008 vid 18:30

Tjena!

Min våtdräkt (som inte ens är min, utan lånat av en vän) har gått sönder och hålet blir större och större för varje gång jag använder den. Tror ni en skomakare eller sömmerska kan hjälpa mig, eller måste man vända sig till högre instanser?

/

johanw svarade 16 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • sourra

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 18:32

Vill du verkligen få det gjort bra tycker jag du ska kontakta en dykshop.

• surfdude27

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 18:44

Ja, shit vad slarvigt av mig att inte tänka på det. Har en ett par hundra meter från där jag bor också. Tack ska du ha!! 🙂

• johanw

Medlem
    16 oktober, 2008 vid 19:23

jag brukar göra de själv.. bara till o köpa neoprenlim

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Våtdräkten trasig, vart skall jag vända mig för att få den lagad/limmad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.