Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing våtdräkts skor???

• våtdräkts skor???

Publicerad av yeeah på 26 september, 2003 vid 12:49

halloy ngn där ute som brukar köra i skor?
    hur tjocka behöver man ha nu framåt hösten?
    ngn som använt dykarvåtdräktsskor ( 6mm )?

confused.gif

kitelife svarade 22 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • zoolander

Medlem
    26 september, 2003 vid 13:15

jag skulle nog tipsa dig att köpa ganska tunna så att du lätt kommer i och ur stropparna!

• anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2003 vid 13:55

Köpte från http://www.surfstore.dk 5mm split toe för 360:- med frakt. Supervarma och inte alls för tjocka, det är bara att förstora stropparna lite! Ingen känsel i fötterna = ingen känsla i åkningen!

//Marcus

• anonym-anvandare

Medlem
    26 september, 2003 vid 14:04

Megmax malmö har skor för 400:- 5mm tror jag

• patrikol

Medlem
    26 september, 2003 vid 14:20

Dom har jag och är väldigt nöjd sitter som en ”Handske” eller man får kanske säga sko smile.gif

• yeeah

Medlem
    26 september, 2003 vid 17:45

alright så det funkar alltså med 5 mm? va oxå lite skeptisk till det… men va fan va lite småkallt om fossingarna i dag!!! jo appropå det ingen som har en sele M till salu? pajade min idag frown.gif

• sidpiraya

Medlem
    26 september, 2003 vid 22:11

jo jag har en..

/bandanaman

Team Rövhål

• backe

Medlem
    29 september, 2003 vid 05:43

Förbjud skor… eller rättare sagt förbjud vatten temp som e så låg att man måste ha skor, det suger fett! mad.gif

• gugge

Medlem
    29 september, 2003 vid 08:22

Inhandlade ett par skor som heter xcel eller nåt sånt. 4.3 mm och sitter som ett par fotkondomer. Helt underbara och man sitter otroligt i strapsen och på brädan.

Mer kondomer åt folket!

• kitelife

Medlem
    29 september, 2003 vid 08:27

jo man sitter fast bra när man väl är i strapparna men board off blir Bull! för du får inte av skiten igen ; )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA