Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Våtdräktsmode hösten -09?
-
Våtdräktsmode hösten -09?
Publicerad av kentbengt på 2 augusti, 2009 vid 18:19Varför inte sticka ut från mängden?
spexz svarade 15 år, 9 månader sedan 13 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Haze;563511 wrote:Då är fanemig min gröna finare!!!
Helt klart!
-
haha den där rostdräkten ser ju ut som något man skulle jaga älg i
-
hmm konstigt hasse…
Antingen så har du nån specialversion eller så e nått fel med min dräkt, för ja har ingen sån där snygg rund grej som sticker ut på framsidan ovanför shortsen.. -
Fisk wetsuiten var jävlgt to cool for school, med gälar på sidorna.
Muskel och sen dräkten var lite väl osmaklig dock, samt den med kött såren.
Men roligare en en helsvart. -
Gillade dom skarpt! hade vart grymt med lite mer goa mönster på våtdräkterna.
Hasse, snygg är inte ordet jag tänker på när jag ser din dräkt.. 🙂 dock är den ju grymt bra ur säkerhetssynpunkt.
-
pjoter;563640 wrote:Gillade dom skarpt! hade vart grymt med lite mer goa mönster på våtdräkterna.
Hasse, snygg är inte ordet jag tänker på när jag ser din dräkt.. 🙂 dock är den ju grymt bra ur säkerhetssynpunkt.
Hasse är du säker på att du inte glömt vränga den, en av mina har den färgen om jag har den utåin. 🙂
Jag trodde du brukade körde vit dräkt?
-
above_the_law;563657 wrote:Eller varför inte något i den här stilen Haze?
hahahaha, vad i h-e är det där??
-
Va nu inte så jävla konservativa, det är la roligt att det kommer anorlunda design.
Har märkt att många åker med T-shirt utanpå dräkten ändå. Skulle väl vara toppen om det kom en dräkt med förtryckt bordershorts och T-tröja. -
kul med lite annorlunda design än de alla 1000 svarta våtdräkterna som finns på dagens marknad.. Kanske inte just vad jag hade valt men en bra början till något nytt!
Logga in för att svara.