Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vattenstarta eh ripper 12
-
Mohhaaan är var det livat 🙂
Bäst är nog ändå att köpa en snabbare kite som man hoppar högre med utan att kunna vattenstarta, känns lite som fel ordning men men.. ett tips är att tränna på en gammal C kite hög AR från 02 med lite luft i när du kan starta den så kan du starta vilken kite som i hela världen skit enkelt
-
@SamHansson 414117 wrote:
Hur är det igentligen på öin? Finnd det fina spots på den öin, jag är lite intreserad av att komma till öin, kanske öin är fin. Är det sol på öin? Hur stor är öin och hur många bor på öin. Går det färgor till öin? Tror jag åker till öin snart. Öin verkar fin.
Bra, tack! Jorå dom är helt Ok! Är du, men så trevligt. Ja den är jättefin. Sol nästan jämt. 5 x 15 mil med en sisådär 50 000 bofasta. Både snabba och snabbare färgor finns det, osså flyg. Bästa säsongen är nju. Öin är fin.
Öin är stor nog åt alla. Men det klart att med många som har svårt att få upp den så kan det ju förta lite av det skojsiga. Men du har säkert inga problem med det Sam. Jag menar du har väl gått den hårda vägen som Bandana så fint uppmålar. Hög AR, dåligt pumpat och årsmodell 02 eller tidigare.
Bienvenido / Tobas
PS! Vart till Lista ännu DS! -
Fjoils regerar för övrigt och dess okrönte kung är V19 😉
ODISKUTABELT!!!! -
hail the v19, and respect to all that ride with performance.
-
Never met you Skotten, don’t know shite about you really. But based on forum wit you get an Aloha from me.
-
Never met you Skotten, don’t know shite about you really. But based on forum wit you get Aloha and my vote.
Logga in för att svara.