Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vaxa brädan melker

• vaxa brädan melker

Publicerad av mackan på 26 juli, 2007 vid 17:31

melker o övriga gubbar…

tänkte packa bilen m diverse leksaker o köra söder över imorgon. känns som kåseberga kommer leverera lines och tornet vindar!! vågsurf i första hand men axlarna lär väl ge sig i halvtid som vanligt så d blir nog kite på eftermiddagen.

mackan svarade 18 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • kasimir

Medlem
    26 juli, 2007 vid 17:58

Böljesurf på lördag Mackan? Kommer och kör imorgon när jag har slutat får se om det blir Vomb eller Tornet.

• mackan

Medlem
    26 juli, 2007 vid 20:55

@kasimir 400424 wrote:

Böljesurf på lördag Mackan? Kommer och kör imorgon när jag har slutat får se om det blir Vomb eller Tornet.

tänkte köra järnet från 10 o framåt men jag åker nog hemåt runt 4-5 har over seas-besök änna frå trinidad tobago på kvällen minsann. sjukanmäl dig från glamourbonderiet o häng på hela dagen. 14-17 SSV kl 11……

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA