Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem är den mest legendariske kitesurfaren?

  • gogga

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 19:38

    säger bara kung foo ala lou

  • pewe

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 21:27

    Ja röstar på Hugo!! Han är fan nr1!

  • mav

    Medlem
    29 maj, 2006 vid 22:38

    pewe – du kan ju inte röst på två juuuhh!?!

    men det verkar som Loui e den fetaste av de feta(även bland våra egna svenska fedtton)

  • hugeo

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 00:58

    jag e fan legend, TOM känd utomlands!!! plus den enda svensk som vunnit en PKRA!!!

  • adde

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 06:37
    HugeO wrote:
    jag e fan legend, TOM känd utomlands!!! plus den enda svensk som vunnit en PKRA!!!

    Detta har Wikepedia att säga om legend:

    # Annan berättelse – saga med inslag av myt och vidskepelse
    # Uppdiktad historia, skröna
    # Ohållbar uppfattnig om händelse eller företeelse

  • pewe

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 07:09

    Synd bara att du är känd som hugo lonnberger och kör JN kites! hahhaha

    imorn blir det plåta! Du vet vad som kommer!!

  • dalen

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 08:38

    AV de som är på listan så är det 2 som är legender de övriga får nog vänta lite. Lou och Elliot har all rätt att kallas legender. Fy fan vad det blåser ute och bilen går bra.

  • pewe

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 09:41

    Så du har hittat hem från öland, Mårten.

    Vi drog ut o körde vid 18.30 på lördagen, sååååå sjukt bra vind! Vi var helt själv på vattnet och stabil jämn vind i 2tim i solnedgången, hur grymt som helst! Sen drog vi hem.

    Jag kommer nog ner till rivieran till helgen.

  • andi_j

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 12:18

    Finns bara en legend, Bertrand Fleury!!!

  • dalen

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 13:31
    pewe wrote:
    Så du har hittat hem från öland, Mårten.

    Vi drog ut o körde vid 18.30 på lördagen, sååååå sjukt bra vind! Vi var helt själv på vattnet och stabil jämn vind i 2tim i solnedgången, hur grymt som helst! Sen drog vi hem.

    Jag kommer nog ner till rivieran till helgen.
    tjena!!! Han hem till grym vind i Båstad i söndags. Körde i hamnen ¨på plattvatten och sedan rätt ut i perfa ramper 🙂 har just varit vid Lagan och fått några timmars 10 m/s. I kväll är det Båstad igen och vågor.
    Hör av dig om du är på väg ner.

  • pewe

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 16:00

    Jasså blev det vind på söndagen… vi tänkte svänga förbi men vi trodde inte det skulle bli någon vind.. Gött att du fick köra! Tror dom som väntade på öland var måttligt nöjda, hörde att det var 3 tim kö på bron sen…

    Shit vad bra ni har det på rivieran!! Här upp är det pyspunka!

    Japp det blir neråt om vinden kommer! Hörs!

    /Peter

  • curry

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 17:13

    lou_aaron.jpg

    svårt o tro men…lou sponsrad av FS…hmm, kanske?

  • kallle

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 20:39
    HugeO wrote:
    jag e fan legend, TOM känd utomlands!!! plus den enda svensk som vunnit en PKRA!!!

    Glöm inte dygden “ÖDMJUK” Hugo!!! Det verkar vara en fin egenskap du har! Går i tankarna att köpa en Rippehr av dig, e den bra eller kass!? ;o)

    skriv gärna och berätta hur bra den är och varför så hjälper du mig i övertygelsen!

    Hade tänkt mig en 12a, hur funkar bommen? den har inga block som ex Cabrinhan men har lika bra eller tom bättre depower? Eller va?

    Var hittar man fina bilder på Rippehn?

    MvH/Kalle

  • davids

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 20:47

    Kallle, känner du Chrille ringstedt?

  • luuddee

    Medlem
    30 maj, 2006 vid 20:56

    jevligt sunkig lista det där.. finns ju jävligt mycket mer legendarer ön det där o aaron o len10 har an inte på den listan även om de är bäst i världen just nu..

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem är den mest legendariske kitesurfaren?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.