Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem är omslagspojke på jubileumsnumret av Kiteboarding??

  • gh0st

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:13

    Tycker den ser lite ut som Eh Ovando i formen. [IMG]http://www.steffo.nu/forum/attachment.php?attachmentid=31907&stc=1&thumb=1&d=1198606958[/IMG]

  • jonaish

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:39
    mrmille;545199 wrote:
    Instämmer nog, skulle gärna sett en läderkeps och lite fransar på bommen om det varit tal om gay.

    Mille is back”! fett

  • jonaish

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 09:48

    Varför besöker wainman kajtshit en vindsurfing tävling i stället för dra till WC under 21-24maj?

  • davids

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 13:26
    gh0st;545230 wrote:
    Tycker den ser lite ut som Eh Ovando i formen. [IMG]http://www.steffo.nu/forum/attachment.php?attachmentid=31907&stc=1&thumb=1&d=1198606958[/IMG]

    Fan kör du med 2012orna? Jag har precis fått hem en låda med 2015 års modell. Mycket mulligt..

  • nic

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 13:53
    Chohoo;545196 wrote:
    Jag blev mest fundersam kring frågan med fotstropparnas gayness. Om det var gay borde han väl ha rakat sig under armarna också? Men nu ser man ett yvigt buskage under armarna. Vilket alltså borde ställa hela frågan om fotstropparnas gayness på kant.
    Glömde han bara att raka sig? Eller signalerar buskaget hur maskulint det egentligen är med fotstroppar?

    Först å främst är han inte polsk tillräckligt för att surfa på kredden som alla polska produkter skapat. (Fatta, komma från havaji å bryta på polska räcker inte) Dessutom är killen är helt enkelt inte gay nog att få köra fotstroppar!!!

    så nu när vi dragit ner byxorna på’na å avslöjat alla marknadsföringstrick så är han bara kitegud å inget annat. ok! … OK!

    🙂

  • neven

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 14:11

    Lou? Gay? Fotstroppar? Stålmannen? Gay? Jag blir alldeles förvirrad nu…

  • gh0st

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 18:16
    Neven;545347 wrote:
    Lou? Gay? Fotstroppar? Stålmannen? Gay? Jag blir alldeles förvirrad nu…

    Hahahaha, sicket omslag!

  • debkausf

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 19:57

    Undrar just om denna trådens innehåll kommer förändra mitt sätt att gubbsurfa.:)

  • milkman

    Medlem
    8 maj, 2009 vid 20:50

    Det har redan förändrat mitt. bytte till stroppar igen idag!

  • sourra

    Medlem
    9 maj, 2009 vid 01:35
    Milkman;545425 wrote:
    Det har redan förändrat mitt. bytte till stroppar igen idag!

    Från vaddå? Jag har nyligen kittat min Thorn FC med LF Synergy-dojjor och kommer nog aldrig ha stroppar på en bräda igen så länge det inte är en vågis.

  • i96dansa

    Medlem
    9 maj, 2009 vid 08:08

    Wainman är grym.
    Kitearna är också grymma.

  • hugeo

    Medlem
    9 maj, 2009 vid 08:09
    gh0st;545154 wrote:
    Wainman rockar, hur mycket han än har rökt eller inte så är han kitegud. Men bara för att han är gud så betyder det inte att kites med hans namn på är bra. Tycker personligen att kiten borde vara lite mer c-ig för min del. dock så testar jag dom gärna innan jag skaffar mig en åsikt. Brädorna däremot ser feta ut men jag skulle gärna vilja prova så jag vet vad jag snackar om =)

    tycker nog du låter rätt polsk du me… 😉

  • neven

    Medlem
    9 maj, 2009 vid 08:52
    sourra;545457 wrote:
    Från vaddå? Jag har nyligen kittat min Thorn FC med LF Synergy-dojjor och kommer nog aldrig ha stroppar på en bräda igen så länge det inte är en vågis.

    …och är det en vågis så kan man ju lika gärna skita i stropparna också…?

  • blackadder

    Medlem
    9 maj, 2009 vid 10:26

    Detta var i sanning en givande och intressant tråd. Ooops, kanske skulle använt röd text…

  • jonaish

    Medlem
    9 maj, 2009 vid 16:05

    Jag glömde säga att kajtsen såg jävligt fula ut!

    TACK GUD FÖR MAN KÖR PÅ NAISH!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem är omslagspojke på jubileumsnumret av Kiteboarding??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.