Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vem fan är voodoo?!
-
vem fan är voodoo?!
Publicerad av anonym-anvandare på 12 september, 2001 vid 06:11han verkar vara en dryg h-boy som tror att holländare snurrar!
anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Det verkar vara en bortskämt unge som inte jobbar, som sitter mer bakom skärmen än att han är ute på vattnet.
-
Bortskämd, absolut inte!
Unge, defenitivt INTE!
Jobbar,NEJ, just nu mellan två jobb!
Sitter bakom skärmen, JA , mer än på vattnet NJA det bror väl på om det blåser! -
det är väl inget fel med att vara arbetslös?! man slipper sjukanmäla sig eller liknande när det blåser och man har det lungt och skönt.. =) (kan bli svårt att köpa tillräckligt med surfprylar bara)
-
Det blåser säkert inte ofta där du bor annars hade du väl annat att göra.
-
som ger dig på voodoo. Att folk gör det tyder på att dom är ena riktiga barn ungar, som inte har varit här på konfen tillräckligt mycket.
/Ola
[email=” [email]aloha@purpleturtle.com[/email] ”] aloha@purpleturtle.com -
jag tycker voodoo är en av konfens många olika personligheter, låt honom köra sitt race…(fast han kör wave iofs)
-
Vad snackar ni för goja med voodoo hit och voodoo dit ??
Vad är det som är så underhållande att det måste tas upp gång på gång??
Det kan inte vara mer än en bråkdel av er som träffat mig, så ta er dit det är bra vind och vågor (Rullsand-V-berg) eller hit till Västerås när det blåser SV och yttra er gärna efter det…. -
tycker det blivit ganska dött här på konfen nu när vodoo inte är lika aktiv längre, inte bara vodoo utan fler också tror jag försvunnit, det är synd, kanske beror det på allt gnäll/
frank
Logga in för att svara.