Senaste nytt Forums Vågsurfing Vem Gav mig bara en stjärna?

  • Vem Gav mig bara en stjärna?

    Publicerad av sharkboy på 9 december, 2005 vid 10:10

    Speak up, don’t be a puss, I just wanna know, Yann gave me 5, and daniel f gave me 5 (thanks guys) but someones been giving me only one, and I wanna know who that is!
    If you don’t say, you are a pussy mad.gif mad.gif mad.gif

    grin.gif
    peace

    stoney77 svarade 18 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 56 Svar
  • 56 Svar
  • sharkboy

    Medlem
    9 december, 2005 vid 16:53

    HA HA HA
    now i have one less and no one dares step forward!!
    out of 40 who have read so far….COWARDS!!!!

    moha ha ha
    grin.gif grin.gif grin.gif

  • danielf

    Medlem
    9 december, 2005 vid 19:40

    Damn man. I have always been pondering about those stars and what they are for?! So five is good and one is poor? And I who thought it was the other way around?! laugh.gif grin.gif tongue.gif

    Cya down there.

  • zoolander

    Medlem
    10 december, 2005 vid 09:59

    du fick en av mig

  • yann

    Medlem
    10 december, 2005 vid 10:42

    Ha, nu har jag 9 stjärnor! cool.gif

  • danielf

    Medlem
    10 december, 2005 vid 10:45

    smile.gif du är en riktig web-nörd, men det var rätt fyndigt. Nej, nu sticker jag ner på vinst eller förlust.

  • baez

    Medlem
    10 december, 2005 vid 10:56

    9 stjärnor? Hur menar du?

  • yann

    Medlem
    10 december, 2005 vid 12:01

    Jag vet… arbetsskada. Drar nog också ner. Ser ju inte lysande ut men man vet aldrig… Har helt sjuk surfabstinens! Daniel, jag ger dig en femma nu så hoppas jag att du bjussar tillbaka!

  • danielf

    Medlem
    10 december, 2005 vid 16:52

    Jag var nere idag. Var sådär, har surfat sämre, men på 1½hr så fick man några korta rides, och det hjälpte mot abstinensen. laugh.gif

    Klart jag bjussar tillbaks! Nu är det öl, mat och hopp om morgondagen, kanske dags för lite “headhigh in ….” wink.gif

  • yann

    Medlem
    10 december, 2005 vid 17:28

    Jag var därnere, såg din bil och en surfande prick ute på ön. Pallade aldrig hoppa i. Passade på att reka lite surfspots istället.

    Darn, verkar vara många som sänkt mig eftersom jag fortfarande bara ha 3 “riktiga” stjärnor.

    Imorgon ska jag slipa golv. Har redan bokat slipmaskin så det blir inget surf för mig imorgon om det inte går väldigt fort att slipa. Hoppas att få ut lite surfflex i veckan istället om vädret och chefen tillåter!

  • danielf

    Medlem
    10 december, 2005 vid 17:36

    Yup, det var jag, Susanna och Hampus (The One). Tänkte surfflexa kanske tisdag, i stort sett enda dagen jag kan, men vette fan om prognosen håller.

  • sharkboy

    Medlem
    11 december, 2005 vid 11:35

    Svar till:


    du fick en av mig

    [/ QUOTE ]

    Hey zoolander, du fick 5 stjärnor av mig för att du vågade stå för det, but why? vad ha jag gjort? ha ha

    förresten, I put myself out in the open by opening this thread, which is pretty funny, because there has been more life on this forum since I did, which shows that most people would rather talk trash than talk surf.

    blush.gif

  • sharkboy

    Medlem
    12 december, 2005 vid 10:23

    Baez, you, Yann, and Daniel all got 5 stars from me! but somebody must not like you because you all still only have around 3!
    I am at 2 now, probably because I raised a stink (like Michael Moore, attacking the problems at the root has it’s consequences).
    But I have now come to a diagnosis of Swedish message boards, that many users (or abusers?) suffer from acute passive aggressiveness, not entirely unlike road rage!
    Everybody is such a hardass online but I haven’t seen too many backing that up in the water! Moha ha ha
    Anyways, peace out, and Yann…and Daniel, I’ll see you guys in the water because at least I know you boyz surf!
    later

    grin.gif

  • zoolander

    Medlem
    12 december, 2005 vid 11:28

    Svar till:


    Svar till:


    du fick en av mig

    [/ QUOTE ]

    Hey zoolander, du fick 5 stjärnor av mig för att du vågade stå för det, but why? vad ha jag gjort? ha ha

    förresten, I put myself out in the open by opening this thread, which is pretty funny, because there has been more life on this forum since I did, which shows that most people would rather talk trash than talk surf.

    blush.gif

    [/ QUOTE ]

    hehehe.. du fick en for att det e lite coolare och lite trashigare!

  • danielf

    Medlem
    12 december, 2005 vid 11:58

    Damn, I had five yesterday, I might do a “Yann” and give myself a handfull more stars. grin.gif

  • sharkboy

    Medlem
    12 december, 2005 vid 12:16

    Ha ha zoolander! maybe it is råare!
    I think a rating is in order:

    1 star = asshole
    2 stars = mostly asshole
    3 stars = sometimes asshole, sometimes helpful
    4 stars = mostly helpful
    5 stars = always helpful

    I am completely satisfied with 2 stars in this case!

    peace

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Vem Gav mig bara en stjärna?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.