Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem lagar revor i duken på kitsen?

• Vem lagar revor i duken på kitsen?

Publicerad av majoon på 8 augusti, 2011 vid 20:57

Hade lite otur när jag tänkte så lyckades fixa en reva i duken (canopyn), ca 20 cm lång.

Alla tips längs västkusten är välkomna! (Gärna i Malmö/Helsingborgsområdet, men även upp mot Varberg, Halsmad, Göteborg skulle funka)

/Daniel

kitemaster svarade 13 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • debkausf

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 04:37

Gäst
    9 augusti, 2011 vid 04:57

Anna Kettilsen i Göteborg, hon är duktig, hade en lång reva som hon fixade snyggt till ett bra pris.

• regfellow

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 05:25

edman sails i malmö

• skanepaul

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 06:16

Edmans!!!

• jmk

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 07:51

Edman Sails i Malmö / Köpenhamnsvägen är både trevlig o duktig. brukar gå fort att få saker fixat. Har lagat kites i >10 år. Kan rekomenderas

• viktor77

Gäst
    9 augusti, 2011 vid 08:58

Eller så köper du en låda Kitefix och ordnar det själv. Jag har lagat fet revor (vi snackar över metern) och det har funkat bra.

• ursuspolaris

Medlem
    9 augusti, 2011 vid 11:51

Edman sails på Limhamn fixade min drake supersnyggt till ett bra pris. Rekommenderas varmt!

• majoon

Medlem
    11 augusti, 2011 vid 21:06

Tack för svaren!

• skotten

Medlem
    13 augusti, 2011 vid 05:33

Edman sails for the WIN!

• kitemaster

Medlem
    13 augusti, 2011 vid 08:33

Edman sails (onödigt, jag vet, men jävla trevligt folk där så jag hoppas alla använder dom).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem lagar revor i duken på kitsen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.