Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem saknar sommaren???(BILDER)

• eddie

Medlem
    2 december, 2005 vid 22:23

Svar till:

Jag bestämmer. Nä, men absolut fina bilder. Men sådana ser man ju överallt. Skulle alla lägga upp massa bilder som dom tycker är snygga, som dom hittat lite varstans på nätet, hade det ju varit ganska tråkigt. Och det hade blivit massa bilder. Roligare när man vet vem som är på eller tagit bilden. Tycker jag i alla fall.

Och eftersom jag bestämmer är det det som gäller. Uppfattat?

[/ QUOTE ]

Du får gärna bestämma så länge du har rätt

• matthias

Medlem
    3 december, 2005 vid 12:20

ta lite bilder av mathieu och lägg ut här så kan vi ju se vad han tycker om de. Det är upphovsrättsbrott och inte mint sjukt respektlöst.

• gogga

Medlem
    3 december, 2005 vid 12:39

Egan har ju ändå bestämt vad som gäller så det är ju inte lönt att vi diskuterar saken…

• eagletech

Medlem
    3 december, 2005 vid 13:20

Fan vad du är känslig då.
    Dom som är rädda om sina bilder lägger för fan inte ut dom så man kan ta dom ,eller tror du det????
    Roger Ö

• larssa

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:07

Svar till:

ta lite bilder av mathieu och lägg ut här så kan vi ju se vad han tycker om de. Det är upphovsrättsbrott och inte mint sjukt respektlöst.

[/ QUOTE ]

Det är inte upphovsrättsbrott så länge som det inte är i kommersiellt syfte. Vilket det knappast är om någon lägger upp bilder här på steffo.

Roligare att titta på shyssta bilder än läsa en massa klagande. wink.gif

• skejtar_henke

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:18

ja det var mycket klagande.. Betalar ni för det ni laddar ner med på nätet. Ni har säkert betalat för alla program ni har i datorn med. Lite småpolisvarning. Fast det är klart själv skulle jag aldrig göra nått sånt.. hehehehe

• matthias

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:51

Så du menar att t ex mathieu tycker de e helt okej att andra kopierar hans bilder bara för att han har en hemsida? eller han kanske bara e trög menar du? Varför jag reagerar e för att bilder e sjukt mycket mer personliga än t ex ett dataprogram. Och till Larssa: all form av publicering utan tillåtelse är upphovsrättsbrott och detta är väl i allra högsta grad publicering?

• skanepaul

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:54

Svar till:

inte mint sjukt respektlöst.

[/ QUOTE ] Du kan ju jobba lite på din egen respekt för folk…

• pjoter

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:54

inte så att du tycker det är mer personligt bara för att du fotar lite?
    hade du gjort musik eller hållt på med dataprog hande du kanske tyckt de varit mer personligt.

• skanepaul

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:55

Men ge dig. Det är för fan bara lilla Steffo, fan nice med lite schyssta bilder!

• skejtar_henke

Medlem
    3 december, 2005 vid 14:57

klart det är fel… Det vet både du och jag. Men trodde inte det var ett så känsligt område. Om man lägger ut dom här så får man nog räkna med att folk kopierar dom.
    Det har jag gjort i alla fall. Är jag en dålig människa då..?

• pjoter

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:07

Nu är inte jag duktig på lagen alls men vad jag fattar så bryter det inte mot nåt att ta bilder från mathieu och lägga in här. Det enda man behöver göra är att skriva vem som fotograferat dom, å de har han ju inlagt i sina bilder.

• matthias

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:08

sjukt dålig

• luuddee

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:21

för bövelen.. den som nu lagt upp de där bilderna borde åtminstone skrivit vem som tagit bilderna och kan länkat till hemsidan de är tagna ifrån.. men sånnt här jävla jidder behöver de ju inte vara klart att det e olagligt. men vafaenallt e ju olagligt. tycker också det e taskig stil o lägga upp andras bilder utan o skriva vem som tagit dem.. men vafaen alla vet ju att dom är ngn annans bilder som inte vi känner o bilderna har ju varit i omlopp förr.. o ja,,,,,

• skejtar_henke

Medlem
    3 december, 2005 vid 15:45

Ajaja då. får väl skärpa mej då… HAHAHAA

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vem saknar sommaren???(BILDER)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.