Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vem var det som landade på väg 100??

  • eddie

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 16:03

    Skönt att det gick bra…
    Skönt att man är kvar hos C-kites som är så mycket snyggare – dessutom inträffar inga så galna grejor som att kiten trasslar sig vid vattenstart

  • pjoter

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 19:48

    C-kitesen är väl inte snygga heller? bowarna ser ju klart bättre ut. förutom EHn som ser ut som en flygande röv.

  • skotten

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 20:17
    pjoter wrote:
    C-kitesen är väl inte snygga heller? bowarna ser ju klart bättre ut. förutom EHn som ser ut som en flygande röv.

    HAHAHAHAHAHAHHA; TOOO FUNNY!!! You foil guys crack me up!!! A Flygande Röv!!!

    Anyway Jeppa, good to hear you are ok mate, sh1t happens I guess…

  • krillan82

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 20:59

    Puterman berättade innan ikväll att det var du som hade kört lite boddydrag på land… Skönt att allt gick bra. ha det super duper…

  • hugeo

    Medlem
    31 augusti, 2006 vid 22:05
    Jeppa wrote:
    Tydligen gick djungeltrumman precis så fort som fredo sa…

    Det var helt klart en upplevelse att kita på asfalt. Inget jag rekommenderar då mina händer och fötter är lite ärrade efter äventyret. Klarade mig dock bra med lite skrapsår. Utrustingen höll oxå förutom en liten reva som nu är fixad. Ska så att säga “upp på hästen” nu i helgen igen.

    Det var inte min mening att skrämma livet ur alla bilister, ryttare och annat folk runt omkring. Vill inte heller skapa dålig publicitet. Tacksam till de som hjälpte mig. Både fredo och de bilister som kastade sig på mig för att hålla fast mig.

    Har nu förstått att alla galna historier kan vara sanna om folk som flugit in och både det ena och andra. Men som i alla andra sporter får man ju hel del skit som nybörjare men det får man väl ta…

    //Jeppa aka Roadkill

    Så fett!!! fan man ska fan smaka på det goda! tacka vet jag boxarn som kötta i habo!!!

  • jeppa

    Medlem
    1 september, 2006 vid 09:39

    Hittar fortfarande småsten i händerna… Ska sluta bodydraga på vägar, går åt så mycket skin!

  • enlighted

    Medlem
    1 september, 2006 vid 10:34

    Tur att du klara dig så bra ändå… Lät inget vidare kul det där…

  • gh0st

    Medlem
    1 september, 2006 vid 16:07

    Ja, bättre att hålla sig till bra och säkra spots om man är nybörjare. Man vill ju inte få kitingen förbjuden p.g.a folk som inte tänker.

  • skotten

    Medlem
    1 september, 2006 vid 20:44

    Agreed, Newbies Shouldnt be launching next to the damn road, moreso if their lines are full of weed and very likely to get tangled. Go to Habo instead, its a great place to learn and there is plenty of people willing to help there if shit gets nasty.

    Apologies to Nickolas (the guy who I wrongly identified earlier in the post with an EH kite and board the same as mine, Even though we established it was a slingshot, I should have waited to see if others had seen the actual accident as oppposed to only seeing someone trying to kite at the location, Sorry mate, My bad.)

  • skejtar_henke

    Medlem
    1 september, 2006 vid 23:22

    I saved you two tims allready tony.. hahaha. smile

  • skotten

    Medlem
    1 september, 2006 vid 23:40

    haha, and I am sure you wont be the last!!

    I got you laid though, thats better………

  • eddie

    Medlem
    2 september, 2006 vid 06:51

    Snygg Avatar Skotten…. vad är det?

  • skotten

    Medlem
    2 september, 2006 vid 09:19

    Its me on my dirtjump bike.. Its a homegrown Northshore hardtail.

  • eddie

    Medlem
    2 september, 2006 vid 09:22

    ahh jag menade signaturen….
    Avarten är med snygg

  • skotten

    Medlem
    2 september, 2006 vid 09:28

    ahh its for the special ppl that ride at habo, its the big daddy HUGO on the left, tribute to a hero.. Seeing as you are also one of his lovers why not throw it up on your sig I hosted it at imageshack so it dont take any space on the surfzone server

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vem var det som landade på väg 100??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.