Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vem var donnan som rippade i Läjjet i torsdags?

• Vem var donnan som rippade i Läjjet i torsdags?

Publicerad av moscapoint på 19 augusti, 2003 vid 12:24

Läjjet i 3.7, torsdag förra veckan: En långhårig blond donna dyker upp och seglar skiten ur de flesta killar!! Drar iväg i en röd tvåsitsig sportbil – vad är dettta? Man blir ju ta mig tusan kär!! confused.gif

Själv är man ju upptagen – men det här var något av de koolaste jag sett på en svensk kulingpinad strand.

Mer sånt här!!

/Bob

anonym-anvandare svarade 22 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • lars_k

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 12:38

Jaså det var dit frugan stack när jag drog till Åsa… 😛

• endy

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 12:47

Usch, det var pinsamt, är din fru min älskarinna? wink.gif grin.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    19 augusti, 2003 vid 12:49

Rosanna Törnstamm heter hon.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 13:19

lite väl stort övertramp tycker
    jag, sluta sätta tjejer i rampljustet som inte är
    proffs.
    mad.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 13:41

surfa mer.sitt mindre på stranden å titta.. så blir du nog lika bra som tjejen. Aggro

• zehlertz

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 15:51

haha…kul inlägg.

samma donna såg jag nere i rågelund kristiflygare tror jag de va…då blåste d också rejält…

hon kom i sin röda celica.

när hon skulle upp ur vattnet vände hon brädan, körde på nosen upp på stranden…packa sen ihop sina prylar o drog…

såg grymt kaxigt ut.

fan vet hur man ska få fler såna tjejer att börja surfa… d e ju en sån man vill ha (o som jag antar att många andra surfare vill ha)….

mer tjejer som rippar!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2003 vid 15:57

hur gammal är hon?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA