Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › * V*E*N*O*M *
-
* V*E*N*O*M *
Publicerad av preppie på 6 juli, 2005 vid 12:26Var finns PL´s Venom att köpa smidigast eller prova här i Sverige? Är ju helt osannlikt upphaussad på kiteforum.com så man blir ju lite sugen. Är lite småtrött på att pumpa men är inte sugen på de renaodlade foilsen!?
anonym-anvandare svarade 19 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 30 Svar -
30 Svar
-
Det tar sin tid att få en, ska du veta.
Jag beställde min 16 från kiters.se den 24/5 och inte fått den än.
Den ska nu enligt Peter på kiters vara någon stans i Holland, eller nått.
Det är tydligen ett väldigt sug efter den, enligt andra.
Hör med Peter, kiteshop.dk eller drachenstore.de (rekommenderar inte tyskar runt semester-tider men de är billiga) om de har den storleken du vill ha hemma.
Har de inte den liggandes så blir det nog till att vänta./E
-
haha sånnt jevla mög man kan ente ens få en när man vill ha en varför man nu skulle vilja ha en
-
Svar till:
haha sånnt jevla mög man kan ente ens få en när man vill ha en varför man nu skulle vilja ha en
[/ QUOTE ]
Ja du Luuddee….. snart finns en Venom i Vellinge också
-
du vet att det råder AF certifikat både på nsäet i klagshamn o lomma nu.. så det blir väl en bit för dej att åka då
-
Pfff, ni är säkert lika trevliga som vanligt i verkliga livet när man kommer ner och ska köra med en foil på Skaaaauuunee spotsen.
/Kaj(tech)
-
Aj då… nåja. jag får väl utmana ödet lite när jag kommer ner i augusti då.
Hjälper det om jag säger att min far är från Kristianstad?
(Vilket då faktiskt betyder att det nu är 0,5 Skåning till som kör foil. Moahaha)/Kaj(Tech)
-
Ehhh, näha? Sist jag kollade så var det så mycket Skaaaauuunnee något kan bli. Ska vi börja slåss om geografi nu också?
/Kaj(Tech)
-
Svar till:
Det tar sin tid att få en, ska du veta.
Jag beställde min 16 från kiters.se den 24/5 och inte fått den än.
Den ska nu enligt Peter på kiters vara någon stans i Holland, eller nått.
Det är tydligen ett väldigt sug efter den, enligt andra.
Hör med Peter, kiteshop.dk eller drachenstore.de (rekommenderar inte tyskar runt semester-tider men de är billiga) om de har den storleken du vill ha hemma.
Har de inte den liggandes så blir det nog till att vänta./E
[/ QUOTE ]
Jo jag jobba med att importera PL till Sverige.
Efterfrågan har varit mycket stor och tillgången begränsad.Jag fick info om att de Venom som är beställda var på väg i fredags men efter diverse samtal med Holland visade de sig att de inte låg på flaket för frakt till Sverige ännu, SUCK.
Har sökt dem idag för att få besked och kommer att ta ett snack med dem i morgon igen.
Enligt dem själva har de kommit ikapp med tillverkningen men hittils i år har det varit stora problem med leveranserna.
De kommer inom ”förhoppningsvis” några dagar att finnas ett gäng med Venom runt om i landet.
Sorry för förseningen men den ligger utomför min kontroll.
Peter
-
nja. kan ju hålla med om att det ligger i skåne men allt för långt norrut för att räknas ordentligt
-
Aj då. Måste jag skaffa en egen underavdelning på forumet nu eftersom min farsa är uppväxt en liten aning för långt norrut?
/Kaj(Tech)
-
Shit! Mååånga forum blir det… (hur många forum blir det Luddedudde?)
/Kaj(Tech)
Logga in för att svara.