Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ventilen sönder. kulan inne i kiten ??

• Ventilen sönder. kulan inne i kiten ??

Publicerad av surfballe på 14 mars, 2007 vid 19:51

Tänkte fråga om någon har något bra tipps……det är nämligen så att en ventil har pajat….kulan som stoppar luften från att åka ut när man tar bort pumpen har åkt in i kiten …..jag har lyckats få ut kulan genom deflat hålet…någon som varit med om detta ? ..kan man fixa in kulan där den skall vara igen ? Det funkar ju bra utan .. men absolut bättre med! =)……

jockster svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • zeke

Medlem
    15 mars, 2007 vid 13:07

@Surfballe 370121 wrote:

Tänkte fråga om någon har något bra tipps……det är nämligen så att en ventil har pajat….kulan som stoppar luften från att åka ut när man tar bort pumpen har åkt in i kiten …..jag har lyckats få ut kulan genom deflat hålet…någon som varit med om detta ? ..kan man fixa in kulan där den skall vara igen ? Det funkar ju bra utan .. men absolut bättre med! =)……

Det är bara att trycka in den med lite våld! (funkar med Slingshot i alla fall)
    Hälsar
    Jens

• zo0

Medlem
    15 mars, 2007 vid 16:46

@zeke 370298 wrote:

Det är bara att trycka in den med lite våld! (funkar med Slingshot i alla fall)
    Hälsar
    Jens

försöka duger

• jockster

Medlem
    16 mars, 2007 vid 16:14

Ingen ide, bara att ge din kite till mig!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ventilen sönder. kulan inne i kiten ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.